Auteur Topic: Gelijke kansen theorie  (gelezen 42395 keer)

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Gelijke kansen theorie
« Reactie #80 Gepost op: 13-03-2005, 10:41:12 »
Hoe kan zo'n gelijke kansen theorie werken met al die pacten tussen kandies... Gijs en Sander hadden volgens mij de tactiek, niet bij elkaar in de groep te gaan bij opdrachten om informatie te delen. MM en Yvon deden ook zoiets (al was Yvon natuurlijk de mol.) Als de spelers zulke sterke voorkeuren hebben, wordt het voor de mol erg moeilijk om iedereen een gelijke kans te geven. Door het hele hulpmol gebeuren was ook een oneerlijk gebeuren, waarbij een aantal mensen meerdere malen gratis antwoorden heeft gekregen: Wat nou gelijke kansen?
Gelijke kansen theorie is gebaseerd op de opdeling in groepen, welke toch nog voornamelijk wordt gestuurd en bijgestuurd door het WIDM team, om zo iedereen voldoende kansen te bieden om de Mol aan het werk te zien (remember het afschafffen van het strootje trekken).
Deze reeks werden de opdrachten echter zeer vaak in volledige groep uitgevoerd, wat ik een spijtige wending vindt voor het programma in het algemeen.
Maar ja, dit zal wel wat beter uitkomen met een "gekrompen" budget veronderstel ik.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #81 Gepost op: 13-03-2005, 10:44:48 »
Toch blijkt wel weer dat je met je gelijke kansen theorie steeds redelijk snel (na 4 afl. ofzo?) een heel eind in de goede richting zit.
Dit is een opsteker en geeft mij toch wel de moed om er volgende keer weer tegenaan te gaan.
Na afl. 4 was Yvon idd. de eenzame Mol volgens deze theorie, daarna is ze echter bijgehaald door MM en Lottie.
Bedankt en ook nogmaals gefeliciteerd met je uitslag in de WIDM Pool.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #82 Gepost op: 13-03-2005, 11:11:51 »
Gelijke kansen theorie is gebaseerd op de opdeling in groepen, welke toch nog voornamelijk wordt gestuurd en bijgestuurd door het WIDM team, om zo iedereen voldoende kansen te bieden om de Mol aan het werk te zien (remember het afschafffen van het strootje trekken).
Deze reeks werden de opdrachten echter zeer vaak in volledige groep uitgevoerd, wat ik een spijtige wending vindt voor het programma in het algemeen.
Maar ja, dit zal wel wat beter uitkomen met een "gekrompen" budget veronderstel ik.
ik denk ook niet dat de gelijke kansen theorie een slechte theorie is... maar dat het met de huidige groep niet werkte omdat ze te graag bepaalde dingen wilden.

Offline dingeling

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #83 Gepost op: 13-03-2005, 20:27:10 »
Dit is een opsteker en geeft mij toch wel de moed om er volgende keer weer tegenaan te gaan.
Na afl. 4 was Yvon idd. de eenzame Mol volgens deze theorie, daarna is ze echter bijgehaald door MM en Lottie.
Bedankt en ook nogmaals gefeliciteerd met je uitslag in de WIDM Pool.

Dank je ::bravo::
Mollius esse quam videri

Offline dingeling

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #84 Gepost op: 13-03-2005, 20:33:43 »
Jij ook gefeliciteerd met je 331e plaats ;D
Mollius esse quam videri