Mijn moeder heeft ooit les gehad van de vader van Peter Tuinman. Ze heeft hem nog als baby meegemaakt en volgens mijn moeder was het een lelijk kind.
Later was mijn moeder een collega van Dolf Brouwers, voordat hij furore ging maken als Sjef van Oekel.
Mijn baas is goed bevriend met Bert Visscher en deze komt dan ook regelmatig bij ons op de zaak langs om te buurten. Daarnaast verzorgen we de lichttechniek van Bert Visscher en Jochem Myjer.
Afgelopen zomer het nichtje van Arjen Robben ontmoet.
Een goede vriend van mij zat bij Jan Mulder in de klas.
Volgens mijn grootmoeder is Atje Keulen Deelstra een achter(achter)nicht van mij, maar ik heb die connectie zelf nog nooit gevonden. Wel schijn ik van de broer van
HendrickAvercamp af te stammen.
In de kroeg dobbel ik regelmatig met de ex-werkgever van de zonen van prinses Margriet die ooit in Groningen studeerden. Hij was ook op de bruiloft van prins Maurits.
Een vriendin van me zegt af te stammen van een buitenechtelijk kind van koning Willem II.
Een collega van mij is getrouwd door Jos Brink.
Heb zelf ooit een keer een cursus gevolgd samen met een oomzegger van Rob de Nijs.
En volgens mij woont Kim Feenstra hier ergens om de hoek, kom haar af en toe tegen bij de Albert Heyn.