Auteur Topic: Tekeningen highwaykind  (gelezen 26285 keer)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tekeningen highwaykind
« Reactie #80 Gepost op: 21-02-2008, 22:26:34 »
Spaar al maar!  >:D

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 21-02-2008, 22:30:28 »
IK WIL DIE VAN PATRICK :|

Die kan me gestolen worden nadat ik die van Joris bemachtigd heb  :P

Al zie ik Dunya ook graag in een lijst naast Nadja aan de muur  ::love::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

WorldExpress

• Gast
« Reactie #82 Gepost op: 21-02-2008, 22:32:17 »
Spaar al maar!  >:D
:\'(

Ik weet 't goed gemaakt,

Jij de tekening, ik patrick  8)

Offline highwaykind

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
« Reactie #83 Gepost op: 22-02-2008, 09:32:07 »
Haha!! Bedankt allemaal! LEuk dat er nu al om gevochten wordt ;)
Dunya is af! In kleurpotlood, stuk minder stoffig dan pastel blijkt.

Beetje rare foto omdat er van alles weerkaatst...
Begin vanmiddag aan Patrick (denk met pastel).
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #84 Gepost op: 22-02-2008, 17:36:23 »
Mooi weer! ::ok::
2024: wie is de Mol?

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 22-02-2008, 17:51:26 »
Die is echt mooi!! ::ok::

Offline Marloezzel

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 22-02-2008, 18:22:31 »
Mooie tekening van Dunya! ::ok::

Offline saem

• Forumlid
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
« Reactie #87 Gepost op: 22-02-2008, 20:18:31 »
  ::oink:: werkelijk HWK wat kun jij mooi tekenen, echt prachtig. ::respect::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Joost2

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 22-02-2008, 22:15:52 »
Zeg eens HWK, doe je ook aan 2 halen 1 betalen?  ::tandpastasmiley::

Zowel Joris als Dunya zijn must haves om mijn collectie mee uit te breiden. Wordt nog lastig om een keuze te maken  :)

Heb je Dunya met ander materiaal op het doek gezet dan bijvoorbeeld Joris of Georgina? Want die drie zijn elk erg verschillend. Los van het feit dat het een andere compositie is, verschillende kandidaten. Vind hem iig erg geslaagd, je hebt de getekende Dunya echt de authentieke "Dunya look" meegegeven  ::ok:: (Tenminste, op mij kwam het zo over toen ik naar de tekening keek ;)) Dat wil zeggen: Dunya op de tekening komt echt over als hoe Dunya in de serie naar voren komt :) Knap werk als je dat weet weer te geven  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 22-02-2008, 22:21:09 door Yvonisdemol »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #89 Gepost op: 23-02-2008, 09:08:29 »
Dankje! En iedereen alvast succes op de veiling gewenst, haha!!
Erg leuk om te lezen dat er nu al om "gevochten"  wordt!

Georgina is met pastelkrijt en pastelpotlood.
Joris is met pastelkrijt, pastelpotlood en kleurpotlood.
Dunya is met kleurpotlood. (dekt beter, bij pastel zie je de ondergrond er nog meer doorheen)

Je ziet, de mol is erg geschikt om van alles op uit te proberen ;)
Alles is op Canson MiTeintes A4 papier. Groter dan A4 past niet in de doos namelijk.

Patrick wordt of met pastel, of met kleurpotlood.
En ik denk met pastel want dan kan ik mijn nieuwe krijtjes uitproberen. ;D
Het haar zal wel net als bij Joris pastel en kleurpotlood worden.

Voor degenen die op pastel willen bieden - alles zit in plastic hoesjes, en die zijn wat statisch.
Ik fixeer mijn tekeningen nooit (wordt het erg lelijk van), dus er zit wat " stof"  aan de  binnenkant - tekeningen zijn niet zo vlekkerig als het lijkt dus.
Eigenaar kan hem in het hoesje laten, of eruit halen - maar dan is het handiger om er een lijstje om te doen. Twee keer niezen, tekening foetsie ( valt wel een beetje mee hoor ;) )

::bravo::
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 23-02-2008, 09:22:17 »
mooi vrouw!! ::ok::  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 23-02-2008, 18:39:05 door >>Tommie<< »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline maud

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 23-02-2008, 18:33:06 »
mooi man!! ::ok::  ::bravo::

volgens mijn informatie is HWK toch echt een dame  ;)
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 23-02-2008, 18:38:45 »
volgens mijn informatie is HWK toch echt een dame  ;)

Wist ik  ::tandpastasmiley:: , maar zeg het vaak. Maar maak nu even een uitzondering :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #93 Gepost op: 27-02-2008, 10:50:08 »
Begonnen/halverwege met Patrick (kleurpotlood, poging 1 in pastel was...ehm.. nou ja, ik moet eerst nog even oefenen met mijn nieuwe krijtjes..  ::schaam:: )

Was lastig een foto vinden trouwens, ik laat hem een tikje meer lachen dan op de voorbeeldfoto.

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 27-02-2008, 10:59:52 »
hijs echt mooi!
Alleen 1 klein dingetje, ze neus is een beetje aan de grote kant.. Maar veder is ie echt mooI!!  :D

Offline Joost2

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 27-02-2008, 11:26:04 »
Je weet het kapsel van de kandidaten in deze serie erg goed weer te geven, bijna natuurgetrouw aan de foto zelf.  :)
Heb je daar soms extra hard opgeoefend voordat je aan de tekeningen begon ofzo? :P  ::rofl::
Nou Robbie en Luc, ga maar beginnen met vechten  >:D Tis iig een tekening die het waard is om over gevochten te worden  ;D

Daedalus kwam ermee aanzetten in een ander topic. Ik plaats het hier alvast.

HWK, zou je deze voor Dennis kunnen gebruiken? Is een toch een schitterende compositie voor de mol van 2008, nietwaar? :)

« Laatst bewerkt op: 28-02-2008, 22:19:34 door Yvonisdemol »

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #96 Gepost op: 29-02-2008, 15:37:40 »
Je weet het kapsel van de kandidaten in deze serie erg goed weer te geven, bijna natuurgetrouw aan de foto zelf.  :)
Heb je daar soms extra hard opgeoefend voordat je aan de tekeningen begon ofzo? :P  ::rofl::
Nou Robbie en Luc, ga maar beginnen met vechten  >:D Tis iig een tekening die het waard is om over gevochten te worden  ;D

Daedalus kwam ermee aanzetten in een ander topic. Ik plaats het hier alvast.

HWK, zou je deze voor Dennis kunnen gebruiken? Is een toch een schitterende compositie voor de mol van 2008, nietwaar? :)

Het helpt wel als je mensen 1 keer per week door het beeld ziet rennen ;) Nicolette was een stuk lastiger!
Dankje voor de Dennis foto - hij is al vanaf aflevering 2 mijn mol (en dat zou dan de eerste keer zijn dat ik hem goed heb...) en het wordt denk ik de laatste tekening die ik kan maken voor alles opgestuurd moet voor de MFD.
Ik zal kijken of ik uit die aflevering nog een screenhot van een lachende Dennis met hoedje kan vinden waarop hij wat meer deze kant op kijkt, en anders wordt het deze!!