Auteur Topic: [Column] 'Tunnelvisies' door Swifty  (gelezen 4419 keer)

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
[Column] 'Tunnelvisies' door Swifty
« Gepost op: 25-02-2008, 15:07:43 »
Een nieuwe column van de hand van Swifty!

Lees hem hier!
2024: wie is de Mol?

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Column] 'Tunnelvisies' door Swifty
« Reactie #1 Gepost op: 25-02-2008, 15:43:18 »
we´ll see swifty, we´ll see..   8)

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 25-02-2008, 15:46:53 »
Leuk geschreven Swifty  ::ok::

‘Iedereen’ heeft last van een tunnelvisie volgens mij, alles wordt zo uitgelegd dat het alleen bij Dennis past, en andere argumenten willen ‘ze’ domweg niet zien.

En

Of zou ik aan tunnelvisie lijden? Wil ik het gewoon stiekem nog steeds graag beter weten dan de meeste forummers, al die ervaren molkijkers?

Is een leuke uitleg van tunnelvisie, hoe die naar twee kanten kan werken :P Of je legt alles uit naar 1 kandidaat of je wilt domweg niet geloven dat 1 kandidaat het is haha. Mooi verwoord in 1 column  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: 25-02-2008, 16:15:07 »
we´ll see swifty, we´ll see..   8)

>:D

;D ;D ;D

Leuk geschreven Swifty  ::ok::

‘Iedereen’ heeft last van een tunnelvisie volgens mij, alles wordt zo uitgelegd dat het alleen bij Dennis past, en andere argumenten willen ‘ze’ domweg niet zien.

En

Of zou ik aan tunnelvisie lijden? Wil ik het gewoon stiekem nog steeds graag beter weten dan de meeste forummers, al die ervaren molkijkers?

Is een leuke uitleg van tunnelvisie, hoe die naar twee kanten kan werken :P Of je legt alles uit naar 1 kandidaat of je wilt domweg niet geloven dat 1 kandidaat het is haha. Mooi verwoord in 1 column  :)

Dank je!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 25-02-2008, 16:35:15 »
Leuke column!
Dennis heeft inderdaad weleens wat geld verdient, maar je kan niet altijd al het geld uit de pot houden. Als mol zorg je soms voor minder geld ipv een grote hoop geld ;)

sorry, inderdaad tunnelvisie! (ik mis nog steeds een tunnelvisie-emoticon) Ondanks dat je het niet wil slepen wij je zo de tunnel in! kom maar het is best gezellig  ::jaja::

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #5 Gepost op: 25-02-2008, 16:55:35 »
Prachtige column weer! ::bravo::
2024: wie is de Mol?