Hallo!
*Als dit in een ander topic kan, zeg het maar dan sluit ik hem.
*
Ik heb een mening over mijn mol die ik graag wil delen om jullie misschien/misschien niet te helpen.
De "Dennis-theorie" nr 1.
Voor de serie wordt er, zoals altijd, al een mol gekozen. Dit is Dennis. Dennis weet al wat de vraag van PJ wordt en hoeft niet lang na te denken. Voor hem is het duidelijk dat hij niet de mol hoeft te zijn.
Maar dan als PJ vraagt of hij zeker is, gaat 'ie toch twijfelen. Nu zijn er 2 mogelijkheden:
- Hij zegt toch nog ja, wat niet in beeld wordt gebracht, gaat langs de SMS om nog even bij te praten, gaat naar de kamer en zit vervolgens tegen de spelers en de kijkers keihard te liegen dat hij NEE heeft gezegd. 2 anderen zeggen NEE.
- Hij zegt alsnog nee, loopt door naar de kamer en probeert er achter te komen wat de anderen hebben gezegd op de vraag.
Vervolgens bij de laptops, weet hij natuurlijk al dat hij de mol is, dus hij voert iets doms in zoals: "erkjhgirh" of misschien "Dennis" of misschien wel "ik".
In de 1ste opdracht weet hij al bij welke camera hij moet staan maar hij probeert, met de nodige hulp van Sebastiaan, Rick bij zijn camera te krijgen en zelf bij Ricks camera te gaan staan. Dat mislukt en er wordt 3000 euro verdiend.
In de 2de opdracht maakt het niks uit in welke groep hij zit. Hij beloofd Jon een naam te noemen van iemand die niet de mol is. Hij zegt: "Ik weet van 1 iemand dat diegene niet de mol is." Nogal logisch als je de mol bent.
Als Jon zegt "oke" dan noemt hij gewoon een random naam. Dennis heeft de antwoorden van Jons test niet nodig, want hij is de mol en hij wil graag in de finale komen. Daarom haalt hij 1000 euro uit de pot.
De "Dennis-theorie" nr 2.
De SMS kiest de mol dit jaar. Hetzelfde verhaal als net, PJ vraagt of hij zeker is dat hij niet de mol wil zijn en dan zegt Dennis: "nee ik wil toch de mol worden." Hij gaat langs de SMS en wordt als mol gekozen. Bij de laptops typt hij "Dennis" en hij krijgt een groen scherm. Nu verzint hij een verhaaltje om minder verdacht te worden. Dat werkt want veel mensen schrijven Dennis nu sowieso al af omdat hij nee zei.
Ik wil dus laten zien dat Dennis heel goed, netzoals iedereen, de mol kan zijn. Ze lopen gewoon ons een beetje te f*cken.
Heb je zelf nog ideeën, meningen of verhalen? Zet het hier neer, dan kunnen we er over discussiëren.