Zijn de oudste series trouwens ook nog ergens online terug te bekijken?
Want ik kijk nu sinds die keer in Portugal, maar de eerste twee series keek ik nog niet (kun je me ook niet verwijten. ik was 11 jaar toen ze in Portugal waren, haha. Ik vind mezelf heus wel een diehard xD).
Maar vanaf Portugal dan maar:
Serie 3: George! Wat een leuke mol was die kerel zeg!
Serie 4: Uhh.. Niemand die ik me echt bij is gebeleven, behalve Elise zelf.
Serie 5: De drie finalisten, was een leuke finalistengroep was dat zeg. Doet me een beetje denken aan het groepje van dit jaar. Beetje heel erg zelfs.
Serie 6: Frederique, ontzettend leuk iemand. Ik schrok me echt kapot toen ik het nieuws over haar hoorde..En Peggy, ik vond haar schattig xD
Serie 7: Menno, altijd al een leuke vent gevonden. En Nadja, zij is ook schattig, haha.
Serie 8: Dennis! Wat een schatje xD En dat die dan mol durft te zijn, hahaha. En Patrick, vond hem wel leuk in de groep staan.. En Georgina vond ik een veel leuker iemand dan ik van te voren verwacht had. En.. eigenlijk was die hele groep van vorig jaar gewoon heel erg leuk!
Serie 9: Viviënne vooral, vind het gewoon leuk dat zij erin zit. Aangezien ik vroeger ook altijd Zoop volgde, en haar ook na zoop nog ben blijven volgen. En toen las ik opeens dat ze hieraan mee deed! En verder vond ik ook de groep van dit jaar weer echt ge-wel-dig. Wat een leuke mensen met z'n allen zeg!