Dit helemaal afgekeken en ja een bijna perfect programma. De cast, de spellen, de muziek, de hele sfeer... Fantastisch! Enige wat ik jammer vind is de ongelijke man/vrouw ratio. En laten we eerlijk zijn, veel van die vrouwen zouden ook nooit echt een kans maken om het spel te winnen (maar toch Ahyoung
). Stel je zou in een Westers land een programma maken genaamd the Genius en dan maar 3/13 in de cast vrouwelijk maken... Einde van je tv station
Het hele beste speler debat lijkt me wel gesetteld:
Maar ik wil graag toevoegen dat ik Jinho een beetje overrated vind, zowel open pass als het hele handen tegen elkaar aan wrijven verhaal waren mijn eerste reacties meteen toen ik hoorde wat de opdrachten waren. Wel een goede speler hoor en ook heel leuk in zijn eerste seizoen, maar wou het toch even gezegd hebben
Een lijstje favorieten:
Jinho
Sungyu
Kyungran
Jungmoon
Doohee
Dongmin
Hyunmin
Ahyoung
Kyunghoon
Maar de ultieme favoriet is natuurlijk:
De flashbacks met deze koning en gewoon de reusachtige momenten die hij voor de show maakt zijn geweldig. Ik was ook echt een beetje verdrietig toen hij het spel moest verlaten in Grand Final want ik had hem graag nog wat meer dingen zien doen. Kijk alleen al naar wat hij in aflevering 1 en 3 te weeg bracht
Het was natuurlijk het begin van onze Kingslayer, maar toch had ik Sangmin er graag nog veel langer in willen zien.
Ik wil bijna gewoon weer opnieuw beginnen en seizoen 1 weer gaan kijken, zeker ook iets wat ik denk dat nog wel eens gaat gebeuren