Bedankt voor je antwoord!
Toen Esmeralda ten kost van jou, Eva en Yolanda alsnog de samensmelting haalde, waren er wat andere kandidaten die zeiden dat nu toch in ieder geval de sterksten de samensmelting hadden gehaald.
Wat vind je daarvan? Vind je niet dat jij ook bij de sterksten hoorde? Zo ja, wie vond je dat de samensmelting eigenlijk níet had(den) moeten halen?
Iedereen wist wel dat ik mentaal en fysiek nog goed zat, dus wat betreft de sterksten, ben ik niet mee akkoord. En uiteraard vond ik dat ik bij de samensmelting hoorde, daar keek ik helemaal naar uit!
Ik ben misschien jong, maar dat wilt niks zeggen. Heb nooit zitten klagen of zeuren hele dagen lang over het gemis of over mezelf. Ik heb genoten hoe ik mezelf tegen gekomen ben, nagedacht over mijn toekomst, maar vooral ik ben mezelf gebleven waar ik fier op ben.
Ook al toonde de montage mezelf niet veel, mensen die mij kennen weten dat ik geen stille verlegen persoon ben.
Als je in een spel zit, is alles ook zo anders, je kan niet tevoren inschatten hoe je het er gaat vanaf brengen.
Naar mijn mening toen ik nog in het spel zat, hoorde ik uiteraard heel wat verhalen en merk ik inderdaad op hoe mensen zijn. Om een persoon uit te kiezen wie ik dan liever niet in de samensmelting zag is Marjolijn.