Auteur Topic: [Theorie] Nepmollen.  (gelezen 6348 keer)

Offline Jelsir

• Forumlid
  • Hij/hem
[Theorie] Nepmollen.
« Gepost op: 13-03-2010, 12:15:13 »
In aflevering 3. We weten het nog wel.
Arjen stond samen met zijn Joker op de groeps foto. Dit vond iedereen erg verdacht, maar uiteindelijk bleek hij niet de mol te zijn.
Mijn theorie is het volgende.
Alle kandidaten zijn aangewezen om een wannabe mol hint uit te halen.
Uit eindelijk moet er dan een soort van echte mol uit komen.
Iemand die bijvoorbeeld deze hint niet maakt.

Naast Arjen heb ik ook ontdekt dat Manuel dit doet op de foto van aflevering 2.
Hij staat ook aan de buitenkant van de foto en maakt met zijn hand een M.

Barbara vervolgens maakt ook een soort van gebaar op de groeps foto van aflevering 4.
Deze theorie moet dus nog verder uit gewerkt worden.
« Laatst bewerkt op: 13-03-2010, 12:25:34 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Theorie] Nepmollen.
« Reactie #1 Gepost op: 13-03-2010, 12:18:13 »
Dit vond iedereen erg verdacht, (...)
Iedereen? Ik alvast niet.
Manuel en Arjen zijn grote grappenmakers. Die kennen het programma en weten waar sommige molloten hysterisch van worden.
The British are not impressed.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #2 Gepost op: 13-03-2010, 12:28:17 »
Dus als ik het goed begrijp, wil je de mol ontmaskeren door iets wat alle kandidaten deden, en 1 kandidaat niet.

Het is zoals Sanne (ik heb het in een ander topic al aangegeven) al zei: als ik mijn haren op een bepaalde manier krul, dan leest vast wel iemand daar de letters MOL in. Daar kwam haar opmerking althans op neer.

Je kunt niet alle verkeerslichten, alle reclameborden, en alle vreemd gevormde straatstenen gaan analyseren. Sanne wilde aangeven: daar vind je echt de mol niet mee.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #3 Gepost op: 13-03-2010, 12:39:48 »
wat is er nou opvallend aan die foto? Ik zie het hele nut niet van dit topic. Jij wil iets zien, en wil dat anderen het ook zien, We hebben met die oortjes van Barbara gezien dat je op spoken jaagt. Het zijn gewoon groepsfoto's als opvul-materiaal in de afleveringen.

Volgens mij heeft die dame in het rose t-shirt een zendertje in de achterzak van haar broek, zou het misschien toch Hind zijn, want ze heeft zwarte haren.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 13-03-2010, 12:48:50 »
Mooi gevonden! Zou mooi passen in de theorie dat alles van de laatste 9 seizoenen terugkomt, hier dus de handenhint van Inge... toen ging ook al de vergezochte speculatie dat het vooropgezet kon zijn maar het bleek simpelweg waar. Met de kennis van nu heeft de productie dit dan zeker teruggehaald en de kandidaten iets voorgehouden te doen, zoals het bekendst Arjen maar ze doen het mogelijk dus blijkbaar allemaal behalve de mol, maar waarschijnlijker is het een valse hint zoals zovele tot nu toe. Ze zullen het daar bij de productie prachtig vinden dat wij dit nu zitten te bediscussieren... en ons op een dood spoor zetten zoals bij de leaderhints. Wel leuk om dat spoor even te volgen  ::zwaai::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #5 Gepost op: 13-03-2010, 13:28:12 »
Zeuren zoals ik ALTIJD doe? Je bent echt weer op de verkeerde toer, Jelsir Ik ben al 7 jaar hier op het forum, en ik zeg misschien weleens iets dat minder goed valt, maar ''zeuren zoals ik altijd doe'' is wel een beetje naast de waarheid. Ik ga, zoals je in mijn eerdere bericht ziet, zelfs mee met jouw gedachtengang, maar daar lees je over heen.

Mensen zijn het hier echt nog niet vergeten hoe jij vorig jaar je theorie verdedigede dat Vivienne de mol kon zijn, zelfs toen ze door Pieter Jan als winnaar was bekend gemaakt. En vergeet het oortjes-topic avn een paar weken geleden niet. Toen iedereen over je hen viel, was ik degene die je, ondanks de belediging aan mijn adres, weer terughaalde op het forum.

Ik bekijk de dingen juist van meerdere kanten, en dat noem jij zeuren.........Nee, Jelsir, dat is niet best.
« Laatst bewerkt op: 13-03-2010, 13:30:31 door Bodejos »

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 13-03-2010, 13:37:01 »
Zullen we het ontopic houden, althans niet op de man gaan spelen?
Weet je het niet, antraciet

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #7 Gepost op: 13-03-2010, 13:37:30 »
Heren heren toch...hou het forum gezellig!!!!!

Onderlingen ruzies mogen jullie via de PM gaan uitvechten maar niet op het forum ::ohno::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #8 Gepost op: 13-03-2010, 13:37:50 »
Kappen, Jelsir. Ik bepoaal zelf hoe mijn gachtengang is, en net zoals jij het recht hebt om theorie na theorie neer te zetten, heb ik het recht om daar wel of niet op te reageren. Je reageert niet op een opmerking van Daedalus, laat die ongemoeid, maar toen ik hier in dit topic iets zei, iets wat in het verlengde van Daedalus zijn opmerking lag, ging je er meteen tegenin. Dat is niet netjes, want dat deed je in andere topics ook al, en je hebt daar van de moderators vaker een opmerking over gekregen.

Jij denkt dat je een heel grote meneer bent, omdat er een hyves-pagina met 40.000 leden op je naam staat, maar hier op Realitynet zijn de forummers allemaal gelijk aan elkaar.

Dus nogmaals Jelsir: kappen met persoonlijke aanvallen, die horen hier op het forum niet thuis.

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 13-03-2010, 13:41:54 »
Misschien moeten de heren de teennagels nog knippen ;)
Weet je het niet, antraciet

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #10 Gepost op: 13-03-2010, 14:33:10 »
Ik sluit me bij deadalus aan,
ik zie dag gedoe bij de groepsfoto als een grap tussen de kandidaten, gewoon molloten plagen
dat had ik toen met arjen ook al gezegd
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #11 Gepost op: 13-03-2010, 14:39:16 »
Ik zie er ook niet heel veel in, helaas... Maar mocht je toch gelijk hebben dan waren de enige zaken die me echt waren opgevallen die van Arjen en Sanne... Maar hiermee vinden we helaas de mol niet, vrees ik...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #12 Gepost op: 13-03-2010, 14:47:10 »
Op deze foto:

zie ik de 2+2-1 terugkomen.

Twee kandidaten staan naar rechts. Vervolgens twee kandidaten die naar voren staan en tenslotte de laatste staat weer naar rechts. Zal dat (vanwege de min) dan de mol zijn?

???
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #13 Gepost op: 13-03-2010, 15:02:26 »
Daarbij hebben Arjen en Kim de armen exact hetzelfde, terwijl je ook zou kunnen zeggen dat Erik en frits de armen 'over het lichaam gevouwen' hebben. Alleen Sanne staat anders!
Ich bin ein Bärliner!

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 13-03-2010, 15:04:43 »
Weet niet of de kandidaten zelf mogen bepalen hoe ze mogen staan op de foto. Of dat ze zo worden neergezet door de Crew.

Lijkt me sterk dat Sanne goed om der heen kijkt en dan zo gaat staan.. Apparter dan de andere.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #15 Gepost op: 13-03-2010, 15:19:01 »
Ik vind dit wel vrij geposeerd eruit zien..

Toch blijf ik bij Kim als mol.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #16 Gepost op: 13-03-2010, 15:20:33 »
Je bent niet de enige! Zo'n foto is eigenlijk ook niets meer dan een momentopname!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Mesnal

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 13-03-2010, 15:57:24 »
Ja dat ze gesposseerd op de foto staan lijkt mij althans nogal logisch, de groepsfoto is niet een shot die ze nemen tijdens een opdracht (spontane foto) en er loopt ook niet een crew member continu achter de groep aan om te zien of ze eindelijk samen staan zodat de groepsfoto voor die aflevering geschoten kan worden!

De vraag van Tommie vind ik wel een goeie, is deze vraag ooit gesteld op een Molfan dag ? weten we hier meer van of gaan de kandidaten gewoon random ergens staan inclusief de mol? Indien dit niet gevraagd is, zou het wel handig zijn om te weten voor volgend seizoen! Ja, ik ga er gemakshalve vanuit dat ik nog minimaal 50 seizoenen kan genieten van dit meesterlijke programma.  :P

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
« Reactie #18 Gepost op: 14-03-2010, 10:01:28 »
Ik zie wel wat in je theorie Jelsir, maar dan niet per se op de foto's maar in de beelden zelf. Het feit dat Hind een rood sleutelhangertje had en Erik die muiscursor bij de test waren voor mij indicaties dat zij waarschijnlijk niet de mol waren, en iemand die nooit van die overduidelijke hints krijgt wel. Maar heb er nooit echt verder naar gezocht.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline FeniXII

• Forumlid
  • Die Mol is baie wys
« Reactie #19 Gepost op: 16-03-2010, 15:17:07 »
Volgens mij moeten we het dit jaar niet zoeken in een groepsfoto. Dat hele debacle met Inge ligt daarvoor nog te vers in het geheugen.
« Laatst bewerkt op: 16-03-2010, 15:24:07 door feniks »