Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Ik denk dat er wel een paar kandidaten geweest zijn de afgelopen jaren die met voormalig kandidaten gesproken hebben. Dan weet je precies wat voor vragen je kan verwachte in de tests. Dan heb je volgens mij best een voorsprong en kan de test sneller maken (belangrijk in eerste afleveringen). Het zou mij niets verbazen als Tim bijvoorbeeld contact heeft gezocht met Denis Weening en daarmee het lijstje vragen heeft opgesteld die hij voorgedrukt heeft in zijn boekje.
Voor grappige of interessante zaken uit de dagboeken. De mol:De eerste kandidaat is naar huis. ....... deze eerste aflevering. ....eerste indrukken
Ik heb de aflevering nog een keer goed bekeken.Montage-technisch valt op:- Arjen is als eerste te zien in de loader.- Arjen is als eerste in beeld met een biecht op schiphol.- Arjen is als eerste in beeld met een biecht op Tokio airport.- Arjen is als eerste in beeld met een biecht in Nakasaki.- Arjen is de eerste die de test maakt.- Arjen wordt als eerste genoemd bij de executie.Ook was Arjen de eerste die samen met Hind in beeld kwam om langs de zuilen te lopen in opdracht 2, terwijl Sanne en Barbara op het zelfde moment aan de andere kant bezig waren, maar dat is voor de echte tunnelaars Geen conclusie, alleen een observatie…
Oh wat is dit een moeilijk spel. Het kan iedereen zijn en ik weet het nu gewoon even niet meer. Ik vind het erg *^$#(*)!! dat ik er nu uit lig. Eigenlijk verdenk ik iedereen, alleen sommigen wat meer en anderen wat minder. Ik dacht wel dat ik in de goede richting zat te denken, maar je weet het nooit zeker natuurlijk. Nog steeds niet. Want heb ik nu te lang gedaan over mijn test en zat ik wel goed? Of: heb ik te veel gespreid of juist te veel op een persoon ingezet? Het spel maakt je gek. Gelukkig hadden we wel een ontzettend leuke groep met een goede klik. Maar ja, de rest gaat lekker door en ik moet wegwezen. Dat ik alles in mijn boekje bijhield en me zo erin verdiepte en voorbereid heb, heeft me niet zo ver gebracht. Maar aflevering een heb ik in ieder geval wel overleefd! Nu maar afwachten wat de uitslag zal zijn. Ik kan niet wachten. Wie is die mol?!!! AARGH...
En nu is het echt spannend. Wat mij betreft is het spel in volle gang. Bijna iedereen werd geconfronteerd met zijn medekandidaten en het is maar de vraag of je die vertrouwt. Zou Tim met een extra joker in het spel gebleven zijn...? Hij was ongelooflijk fanatiek en voor mij is het goed dat hij naar huis is, want hij was een geduchte tegenstander. Hij schreef alles op en dat zou mij, als Mol, nog wel eens kunnen gaan tegenwerken. Maar dat is nu gelukkig opgelost. Ik vond het trouwens mooi om te zien hoe iedereen reageerde in dat Nederlands uitziende dorpje. Sta je midden in Japan, krijg je een oerhollands gehucht op je netvlies. Ik wist het al. Net als dat ik weet wat ons morgen te wachten staat... en overmorgen... en de dag daarna... Ik kan je een ding verklappen: Ik heb nog heel wat werk te verrichten!
In het dagboek van de mol afl 3 staat:"Karel en Angela hebben hun Mol uitgeroepen en jij wilt zeker weten of ze het bij het rechte eind hebben? Nou. Tja, wie weet..." Dat lijkt een verwijzing naar 'op zoek naar Mary Poppins'. Bijna iedere keer als Frits aan Willem Nijholt (in die veel te grote opzichtige stoel) vraagt naar zijn mening, begint Willem met de woorden 'Nou tja'.Nu zit in het woordje tja ook nog eens het woordje ja. Nou ja, misschien heb ik het ook wel helemaal mis
Dat lijkt een verwijzing naar 'op zoek naar Mary Poppins'. Bijna iedere keer als Frits aan Willem Nijholt (in die veel te grote opzichtige stoel) vraagt naar zijn mening, begint Willem met de woorden 'Nou tja'.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
640 gasten en 2 vaste bezoekers