11) Het was vorig jaar niet de bedoeling dat het script geveild zou worden op de veiling! Anton was not amused toen hij dat vernam!
Oh? Wat zei hij daar verder over dan? En hoe is het bij de veiling terechtgekomen? Vond het ook erg bijzonder dat het geveild werd, het is in mijn ogen het meest bijzondere WIDM-item wat je in je bezit kunt hebben.
Wat mij verder nog opviel was dat het bekendmaken van de mol in het water was gevallen. Als ik het goed heb begrepen (er werd een beetje vaag over gedaan door Anton) hoopten ze erop dat Karel en Angela Kim zouden aanwijzen als mol. En de mol zou zich bekendmaken tijdens de lunch, maar dat vind ik een beetje kul want de mol doet niet iets specifieks daar.
Vond het vragenvuur dit jaar interessanter dan vorig jaar, vooral omdat er aardig wat 'inside' vragen gesteld werden die echt over de opnames gaan. Hoe ze het allemaal beleefd hebben of wat ze wanneer aten interesseert me wat minder.
Heeft iemand Anton overigens nog gevraagd naar het woord FLOWER bij de kokeropdracht?