Ergens hoop ik dat Miryanna eens iets grandioos mis laat lopen. In haar rollen als actrice speelt ze altijd wel
'de bitch' maar ze is zo compleet anders in het echt. Veel te lief, zodat ik soms twijfel om het te geloven. Vorige week stond ze daar weer als
'de witte maagd' op de groepsfoto wat haar brave imago van kandidate alleen maar versterkte. Je moet er eens op letten, op de groepsfoto staat ze er altijd heel onschuldig op. Zou een verassende Mol geweest zijn maar ik zie het er niet meer van komen. Niettemin vind ik haar wel een supergoeie actrice!
Wat me wel opviel was dat zij de eerste was om naar Horace te roepen:
"Doen, doen, doen" toen hij moest beslissen wat hij ging doen met de koffers. Zeer vreemd, gewoon al om het feit dat ze haar eigen koffer al terugkreeg. Dan is het toch niet aan haar om te beslissen wat er met de mannenkoffers gebeurde. Beetje spilziek misschien?
En dan nog iets, ze verdient dat geld echt wel wat ze allemaal eigenhandig heeft verdiend voor de pot. Nu nog de goeie Mol kiezen. Koud kunstje, toch? Spreid de test gewoon op de overgebleven mannen. Maar dat deed ze al geloof ik.