Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Misschien leuk voor de molloten te organiseren zoals Delft vorig jaar.Dat spel van mij gaat zeer waarschijnlijk niet meer door.
Wat is een gratis spelletje
Gaat er nog iemand WIDM voor forummers organiseren?
Top 10 Opdrachten (Of variaties erop) die leuk, gemakkelijk en/of goedkoop zijn om zelf te organiseren1. Seizoen 4 Blinddoekspel. Spijker het geld aan een boom. Blinddoek de kandidaten en laat ze het geld proberen terug te vinden2. Seizoen 6: Memory. Eenvoudig na te maken met een aantal bierviltjes3. Seizoen 4: Liedjes zingen. Schrijf drie Nederlandstalige liedjes op en doe deze in een Envelop. Laat de groep een uur lang liedjes zingen en voor elk juist liedje verdienen ze geld voor de pot. Altijd en overal uitvoerbaar en leuk voor onderweg.4. Seizoen 10: Zandzakken sjouwen. Zet beide groepen aan een uiteinde van een route en laat ze elkaar tegen komen. Bij elk punt waar ze elkaar tegen kunnen komen hoort een verschillend bedrag. Goedkopere variatie: Elke 5 minuten mag om en om één van de kandidaten niet lopen. In plaatst van de zandzakken sjouwen de groepen dus een medekandidaat 5. Seizoen 4: Ik ga op reis en ik neem mee. Laat een aantal mensen dit bekende spelletje spelen en een andere groep de genoemde voorwerpen vinden/kopen. Goedkopere variatie. Voeg een groep toe die de genoemde voorwerpen moet tekenen en laat de derde groep de tekeningen raden. 6. Seizoen 11: Gedicht/foto’s. Laat 1 kandidaat een gedicht,lied of tekst uit het hoofd leren en de andere kandidaten foto’s maken die een woord uit de tekst moeten uitbeelden. 7. Seizoen 8: Pokeren. Verstop voor beide groepen (tweetallen) een speelkaart en geef ze een aanwijzing waar ze die kunnen vinden. Het tweetal dat als eerste hun kaart(en) vind speelt om de vrijstelling het andere tweetal voor geld in de pot. 8. Seizoen 8: Seinopdracht. Slechts nodig pen en papier, 2 vlaggen en een print van het morse-alfabet en het semafooralfabet. Laat de groepen in verschillende codes (morse, semafoor en tekeningen) woorden of namen doorseinen. 9. Seizoen 11: Contactadvertenties. 10. Diverse Seizoenen: Dilemma’s.
Nou je kan geld ook prima aan een online boom spijkeren.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
545 gasten en 2 vaste bezoekers