Nice! Toch nog net de top-20 gehaald!
Ik heb de mooie eer om die af te sluiten. Af en toe heb ik wat gewisseld onder de winnaars en verliezers maar over het algemeen zijn mijn toppers lang in de running geweest.
Heb net eens teruggekeken. Patrick had ik als eerste afvaller,
kende hem van WIDM en schatte hem echt niet hoog in. Dat is eigenlijk veranderdNog altijd niet zo maarja hij heeft het toch wel ver geschopt. De eerste persoon die ik invulde als winnaar durf ik zelfs niet meer openbaar te maken. Waarschijnlijk deed ik dat omdat de persoon in het voorstellingsfilmpje heel anders en erg sportief werd voorgesteld. Wat later zag ik die spirit niet echt terug dus daar heb ik me serieus in vergist.
Na aflevering 1 had ik 2x Nicolas als winnaar en Tanja als tweede. Vervolgens 2x Jochem als Robinson. En vanaf afl.6 Tanja als winnares en dan altijd afwisselend Nicolas, Esther en Jochem als tweede. Zij waren voor mij ook gewoon dé topcontenders voor de titel van Robinson. Jammer dat enkel Tanja van die vier de eindmeet haalde! (Enkel aan het eind nog Niko 2x als tweede gezet.) En verder had ik een paar keer de afvaller juist ingeschat.
Dus, proficiat aan de winnaars en veel succes voor alle verliezers want volgend jaar hebben we allemaal weer een nieuwe kans om de top van de pool te bestijgen of zeg maar de titel van forum-Robinson binnen te rijven!