Mol of winnaar, wat het ook werd ... hij had altijd gewonnen. Heb gisteren gehoord dat hij ook verschillende keren op gesprek is geweest om de elfde Mol te worden. Dat had hij zeker en vast ook goed gedaan.
Maar hij was dus kandidaat. Wel een heel straffe speler. Iemand die meedogenloos andere kandidaten heeft uitgeschakeld door zijn eigen tactiek te volgen. Dat is uiteindelijk waar het om draait. Je kan nog zoveel geld in de pot brengen zoals Anna deed, maar weet je daarmee ook wie de mol is? Dat heeft Art proberen uit te zoeken door deze tactiek te volgen en dat is hem grandioos gelukt.
Al was het Soundos natuurlijk ook gegund, zij had immers al langer Patrick als Mol. Maar Art was blijkbaar net iets beter of sneller met de goede antwoorden.
Tijdens de ontknoping werd ik echt enthousiast toen ik zag welke rol hij heeft gespeeld in het ontmaskeren van de Mol, niet te doen hoe vaak hij de Mol op de hielen heeft gezeten. Daarvoor alleen verdiende hij het om ver te winnen.
Supergoed gedaan Art! Je mag absoluut trots zijn op jezelf! Jammer van de 3000 euro, al zie ik dat meer als een soort boetedoening voor het openlijk mollen en bedenken van hints die ons hoofd op hol liet slaan, en de opzichtige montage maar dat weegt niet op tegen al de uitstekende wijze waarop je met het spel bent omgegaan.
Ik onthou, een zeer intelligente, gehaaide speler die de Mol net op tijd heeft weten te ontmaskeren en die de reeks heel erg heeft weten te kleuren. Great job Art, voor altijd onze net-niet Mol!