Na Hofdi is het 'gebeuren' denk ik wat weggeebd bij Frits en William die wat gaan spreiden naar Liesbeth en daarom hun waterloo vinden, wat trouwens ook Tim op die manier gebeurt.
Volgens mij is William uiteindelijk op Tim eruit gegaan. voor het Hofdihuis verdenkt hij Frits en Annemarie, waarbij hij opmerkt Annemarie verdachter te vinden. Na het hofdihuis spreidt hij denk ik nog op Annemarie en Liesbeth (gezien Marit eruit vliegt). Vervolgens stemt hij -afgaande op het molmailfilmpje met zijn gesprek met Frits bij de mijnen- op Liesbeth. Frits die ook op Liesbeth stemt valt hieraf. Op de brug bij het abseilen krijgt hij van Tim ("ik had verwacht dat jij niet zou gaan") de bevestiging dat Tim de mol is. Hij zat voor het Hofdihuis goed met Annemarie. Hierna komt hij tot 2 keer toe (eerst Liesbeth dan Tim) op het verkeerde spoor terecht.
Terugkijkend vermoed ik:
Afl 9 Liesbeth en Hadewych op Annemarie
Afl 8: Liesbeth en Hadewych op Annemarie,
Tim deels op AnnemarieAfl 7: Liesbeth en Hade op Annemarie, Tim deels op Annemarie,
William op TimAfl 6: Liesbeth en Hade op Annemarie, Tim deels op Annemarie.
Frits op Liesbeth, William op Liesbeth
Afl 5: Hade op Annemarie, Tim deels op Annemarie.
Marit op Annemarie, Liesbeth stapt van Frits af en noemt Hadewych. Frits spreidt nog over Liesbeth en Annemarie (afgaande op terugblikaflevering), William: onduidelijk, maar lijkt hier juist van Annemarie af te stappen.
William en Liesbeth komen hier goed weg dankzij de slechte test van Marit.
Afl 4: Hade, William en Marit op Annemarie. Tim deels op Annemarie. Liesbeth lijkt hier juist van Frits af te stappen. Frits vermoedelijk op Liesbeth/Annemarie. Indien Marit en William daadwerkelijk de test het slechtste maakten, mogen we ervan uit gaan dat iedereen -inclusief Liesbeth- hier Annemarie deels verdacht.
Aflevering 3: Hade, William, Marit en Tim geheel of deels op Annemarie. Liesbeth op Frits. Frits op Liesbeth/Annemarie. Maartens tactiek legt het af tegen Liesbeth die met de foute mol meer goed heef.
Aflevering 2: Dio stemde vermoedelijk op Marit, William, Hadewych of Tim. Hij zei vol voor 1 persoon te gaan. Dit zal niet Annemarie geweest zijn. Onderaan de brug wordt al duidelijk dat Annemarie hoofdverdachte in de groep is. Bij het seinen wordt dit door Liesbeth bevestigd.
Aflevering 1: Marion spreidde over Tim, Frits en Liesbeth en zat totaal verkeerd.
Annemarie werd dus in bijna alle afleveringen door het merendeel van de kandidaten verdacht. Dit verklaart ook waarom Maarten met een op papier goede tactiek zo vroeg eruit moest en Marit met de goede mol er toch uit kon gaan. Met name Liesbeth heeft tot 2 keer toe geluk gehad door met een foute mol toch van Maarten en Marit te winnen.