Auteur Topic: Hoeveel enkel-enkel-dubbel-dubbel is er verstopt?  (gelezen 24749 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Hoeveel enkel-enkel-dubbel-dubbel is er verstopt?
« Reactie #40 Gepost op: 4-03-2013, 22:42:54 »
@Moni, laat ik voorop stellen dat het mij om het even is wie van de twee de mol is.

Maar zelfs bij de handenhint van Inge in seizoen 7 en na het sublieme optreden van een hier zeer welbekend forummer tijdens de finale-avond van seizoen tien (Kim kreeg slechts het woord ''fascinerend'' over haar lippen), bleven er mensen geloven in een ander als mol. Waaronder ik.......

Ik bedoel te zeggen: hoe duidelijk wil je het hebben, als ik je niet kan overtuigen met 10 sluitende aanwijzingen, dan lukt het ook niet met 20 of 50 aanwijzingen.

Voor mij zijn de nauwelijks zichtbare aanwijzingen de sterkste van allemaal: de vuurrode kop bij Kees toen Paulien hem tijdens het eten compleet voor het blok zette, de ongevouwen briefjes van Kees versus de gevouwen exemplaren bij Paulien en Carolien.

De ongevouwen exemplaren correspenderen met de drie antwoorden van Kees (die vormden samen de zin De Mol de enige op de berg).

Probeer mij te overtuigen van het feit dat die zin niet klopt, en ik ga voor Paulien.

Goed, een voorzet werd al door Yessie gegeven in een ander topic, ik maakte het af door te zeggen: De mol was niet als enige op de berg, er was ook een helicopterpiloot bij, en ook een cameraman en geluidsman. In die zin klopt die oplossing niet.

Offline Moni

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #41 Gepost op: 4-03-2013, 23:00:10 »
@Moni, laat ik voorop stellen dat het mij om het even is wie van de twee de mol is.

Maar zelfs bij de handenhint van Inge in seizoen 7 en na het sublieme optreden van een hier zeer welbekend forummer tijdens de finale-avond van seizoen tien (Kim kreeg slechts het woord ''fascinerend'' over haar lippen), bleven er mensen geloven in een ander als mol. Waaronder ik.......

Ik bedoel te zeggen: hoe duidelijk wil je het hebben, als ik je niet kan overtuigen met 10 sluitende aanwijzingen, dan lukt het ook niet met 20 of 50 aanwijzingen.

Voor mij zijn de nauwelijks zichtbare aanwijzingen de sterkste van allemaal: de vuurrode kop bij Kees toen Paulien hem tijdens het eten compleet voor het blok zette, de ongevouwen briefjes van Kees versus de gevouwen exemplaren bij Paulien en Carolien.

De ongevouwen exemplaren correspenderen met de drie antwoorden van Kees (die vormden samen de zin De Mol de enige op de berg).

Probeer mij te overtuigen van het feit dat die zin niet klopt, en ik ga voor Paulien.

Goed, een voorzet werd al door Yessie gegeven in een ander topic, ik maakte het af door te zeggen: De mol was niet als enige op de berg, er was ook een helicopterpiloot bij, en ook een cameraman en geluidsman. In die zin klopt die oplossing niet.

Ik wil helemaal niemand proberen te overtuigen. Als straks de ontknoping is geweest op tv dan lijkt me ontkenning niet meer op z'n plaats. Nu is nog niets definitief (ook al lijken de hints wel overduidelijk), dus vind ik het toch nog net iets te voorbarig om de Paulien-tunnelaars al te gaan martelen.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #42 Gepost op: 4-03-2013, 23:03:04 »
Je zou die van Georgina opeten, had je gezegd.
Maar wat jij zegt van het melding maken van de EEDD door de makers in de test, zegt voor mij al voldoende.

Kees komt ermee, en Paulien komt er niet mee.

@Moni, dus op 8 maart zou het wel mogen? Dat martelen, bedoel ik.....

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 4-03-2013, 23:20:27 »
@Moni, dus op 8 maart zou het wel mogen? Dat martelen, bedoel ik.....

Uhhh... als Paulien de mol niet blijkt te zijn, dan zal ik geen enkele moeite hebben om Kees als mol te accepteren, dus martelwerktuigen mogen ingepakt blijven.  :P

Als je na aflevering 9 met TOL/IS/DE/MOL nog steeds niet gelooft dat Kees de mol is verdien je dat ook gewoon wel een beetje toch?  >:D ::rofl::

Met alle respect en een knipoog natuurlijk  ::hypocriet::

::oink::

Ja misschien wel een beetje ja.  ::rofl::  ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 4-03-2013, 23:38:14 door Moni »

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 4-03-2013, 23:43:22 »
@Theoreticus, sorry ik heb het even ge-edit. Is misschien wel duidelijker voor als mensen het te serieus zouden nemen.

Ik kom graag nog met argumenten voor Paulien, maar dan ik beter nog even naar het Paulien-topic toe. Wie weet brengt de molmail morgen nog extra informatie.  :D

Offline Tsubasa

• Forumlid
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
« Reactie #45 Gepost op: 5-03-2013, 19:05:34 »
Volgens mij zijn de enkel enkel dubbel dubbel tweets gestopt toen de molloten doorkregen dat dit erin zat.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!