Dju he, toch de Tim eruit. Al ben ik daar ergens wel blij om, nu ben ik tenminste van die onzekerheid af. Als hij tot de finale was doorgegaan had ik hem ongetwijfeld blijven zien als Mol. Maar dat is hij dus niet! Had wel een goeie kunnen zijn, alleen had hij blijkbaar zijn eigen bekendheid tegen. Al voor het begin werd hij bestempeld als de Mol. Maar zo goed kende ik hem zelf helemaal niet. En op den duur wil je hem ook echt als Mol, al was het maar om tegen de sterke Kees-stroming in te gaan.
Wat een heerlijk spel is dit toch.
Spijtig dat ik niet meer zo veel achter mijn computerscherm geraak (laptop nog steeds niet gemaakt) en bijna nooit live kan meekijken, anders had ik hem vast wel vurig verdedigd de voorbije weken.
Om het over de opdrachten te hebben, ik vond het kampvuurspel toch wel zeer intrigerend. Daniël en Tania die zichzelf snel verraden. Pauliens innerlijke manipulator die opeens komt bovendrijven. Kees die niet zo erg zijn best doet om de verdenking op zichzelf om te draaien. Hij deed een poging, dat wel, maar dat was bijlange niet genoeg om Zarayda daarvan te overtuigen. Dus geen geld in de pot. Goed voor de Mol!
En dan denk je het te weten en plots gaat Zarayda zo liggen klooien met haar gouden klompjes.
Dit moet echt wel het seizoen zijn dat iedereen verdacht wordt neergezet. Het ene moment schrijf je iemand af, het andere moment is alles weer mogelijk. Heb het nog nooit zo erg gehad als nu. Maar ik ga nu toch maar eens voor Kees, met Paulien misschien als reserve. Grappig want hen tipte ik als vroege afvallers.