Pfff, dit jaar vind ik echt niet de tijd om te posten en de afleveringen heb ik alledrie nog maar een keer kunnen bekijken. Veel blijft er op die manier natuurlijk niet hangen, toch zeker niet over al die moeilijke mindgames, en bijlange niet genoeg om ook nog eens een week later over te posten.
Maar goed, over de aflevering: ik geloofde er zoals vele anderen geen barst van dat Tim uiteindelijk zijn boeltje moest pakken. Het leek me allemaal te gespeeld om echt te zijn.
Hoe meer ik erover nadenk, des te meer lijkt het me het ideale scenario voor Tim als hij de Mol zou zijn. Hij was continu de meest verdachte van de tv-kijkers. Na zijn vermeende executie in aflevering 3, het spel is eigenlijk nog niet goed bezig, zweert iedereen Tim al af. Aflevering 4: Tim keert terug en hij gaat van meest verdachte naar minst verdachte in recordtempo. Dit lijkt me als potentiële Mol toch ideaal om verder te gaan in het spel. De meerderheid vind hem niet meer geloofwaardig als Mol. Zij zien hem nu als een kandidaat à la Paul en ja, stel je voor dat hij ook nog eens de finale haalt, dan hopen ze dat hij wint. Terwijl hij misschien gewoonweg zélf de Mol is. Ben heel curieus hoe de volgende aflevering verloopt, pas na deze zullen we Tim waarschijnlijk pas echt naar behoren kunnen inschatten.
Ik hou wel van die ongelofelijke verhalen in WIDM. Het lijkt weer op de discussie of Anniek de Mol kon zijn. Maar zij had dan wel weer een rood scherm rond haar oren gekregen. Niemand verwacht nu nog dat Tim de Mol kan zijn, maar ik zie er geen graten in. Hij kreeg geen rood scherm, ook al willen ze ons dat graag doen geloven. We hebben er geen gezien, dan leert de geschiedenis van De Mol ons één ding, alles is nog mogelijk! Behalve dat Janine terugkeert. Had ik wel graag gehad. Vond ik echt een heel slimme kandidate. Waarschijnlijk had ik voor haar gesupporterd voor winst als er niks was uitgelekt over haar ongeluk. Vind het ook een beetje ongelukkig hoe ze het hebben aangepakt tijdens de uitzending, daar viel toch echt wel wat meer van te maken. Het leek m.i. weinig respectvol om te zien hoe de volgende dag de rest van de groep de grootste lol had op safari. Of ze hadden het tenminste op een andere manier kunnen monteren. Bon, ik vond het nogal vreemd. Maar bij deze, respect voor de manier waarop ze hiermee is omgegaan. Ik hoop dat ze er snel terug bovenop komt!