Auteur Topic: Persconferentie CMC 3!  (gelezen 8820 keer)

Offline Ville

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Persconferentie CMC III
« Reactie #20 Gepost op: 19-08-2003, 16:46:25 »
Het was ook niet serieus Chriz... Daarom zei ik ook dat de mol er theoretisch uit kon vliegen...  :P

En het is zeker interessant om te volgen, ga ik ook absoluut doen!  :D
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 19-08-2003, 17:05:32 »
Maar moet ik nu ook mezelf in mijn lijstje opnemen.

Dus stel, ik denk dat ikzelf na 1 aflevering de mol ben, stuur ik dus in (bijv.):
1) Daisy
2) Maapie
3) Elise_is_de_mol
etc.

Of hoeft dat niet

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #22 Gepost op: 19-08-2003, 19:18:24 »
Stel jij bent de mol en stel jij vindt jezelf het meest verdacht dan stuur je dus bv. dat lijstje in, maar de mol blijft wel het hele spel hetzelfde hoor!

• Forumlid
Re:Persconferentie CMC 3!
« Reactie #23 Gepost op: 11-09-2003, 19:58:42 »
Chriz kondigt afscheid aan

Madrid, Spanje:
Vandaag om kwart voor 8 's avonds heeft geestelijk vader en CMC 3-lid aangegeven na dit seizoen te stoppen met CMC. Een klein interview:

Interviewer: Chriz, waarom besluit je te stoppen en waarom kom je hier zo plotseling mee?
Chriz: Het idee om te stoppen spookt al langer in mijn hoofd. In eerste instantie zou ik al stoppen na CMC I, maar ik kreeg toch weer nieuwe ideeën en nieuwe zin. Het prachtige programma 'CMC 2' versterkte dat gevoel alleen maar. Voor mij waren de voorbereidingen voor CMC 3 ook heel leuk en nu we er middenin zitten, vind ik het ook erg spannend en leuk. Toch heb ik het idee dat mijn inspiratie op is en dat is jammer voor de kwaliteit. Het kost me veel moeite om opdrachten te verzinnen. Mede daarom is er ook de crew gekomen (D**n, Intikker, Annuh). Zij doen het echt geweldig en komen stuk voor stuk met leuke opdrachten. Voor mij is het mooi geweest. Ik kon niet de goede tijd vinden om het te zeggen, dus doe ik het bij deze!

Interviewer: Trek je je definitief weg of ga je bij CMC IV achter de schermen werken?
Chriz: Nee, deze CMC-editie is absoluut de laatste, in tegenstelling tot ik eerder heb gezegd ben ik niet van plan om aan CMC IV te gaan werken. Op een gegeven moment is het gewoon op.

Interviewer: En CMC IV, wie wordt de nieuwe producer?
Chriz: Gelukkig heb ik veel goede opvolgers achter me staan. Natuurlijk is er in eerste instantie Daisy die al heeft laten zien met CMC II dat ze er erg goed in is en ook de andere crewleden: Intikker, Annuh en D**n zijn er erg goed in. Ik denk dat deze 4 de kanshebbers zijn of misschien zelfs wel met zijn 4-en. 

Interviewer: En heb je zelf nog plannen liggen?
Chriz: Ik heb het ook al erg druk met Mobro, ik denk dat ik me daar meer op ga richten. 

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #24 Gepost op: 11-09-2003, 20:18:01 »
Erg jammer Chriz. Maar ook al stop je met CMC, Je blijft altijd de mastermind. Is er een kans dat je een keer nog gaat meedoen?

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 12-09-2003, 08:16:48 »
Daisy over afscheid Chriz.

Daisy betreurt, maar begrijpt het afscheid van Chriz dit jaar. Zelf zal ze naar alle waarschijnlijkheid terugkeren met een CMCIV. Maar of ze daarna doorgaat is niet bekend. Daisy: "Het concept wordt een beetje uitgemolken, ik weet niet of we na nr 4 nog langer moeten doorgaan. Als er mensen zijn die dat willen zal ik de laatste zijn die ze tegen houd, maar in principe zal ik na IV er ook mee stoppen. En alle hulp voor IV is welkom!"

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 12-09-2003, 12:09:32 »
Annuh meldt zich voor CMC IV

Na aanleiding van eerdere persberichten heeft Annuh besloten om zich voor CMC IV wederom bij de crew te voegen. Hoewel CMC 3 nu natuurlijk een enorm succes is, wordt er uiteraard al vooruit gedacht.
Annuh: "ik betreur het enorm dat Chriz ermee gaat stoppen, maar het is z'n goed recht. Ik hoop dat Daisy en ik met CMC IV een waardige opvolger kunnen maken na CMC 3."

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #27 Gepost op: 12-09-2003, 16:38:41 »
Ook Daan maakt toekomstplannen bekend

Na Chriz en Annuh geeft ook Daan, medewerker van CMC III, aan wat hij hierna wil doen. "Ik vind de CMC erg leuk, en zou graag met Daisy en/of Annuh en Intikker willen werken aan een deel vier" aldus Daan. "Maar ach, de CMC wordt steeds moeilijker om te maken. Opdrachten worden achterhaald en het wordt steeds moeilijker om geschikte kandidaten te vinden"Interviewer:"Dus zolang er trek in de CMC is, ben jij van de partij?" "Zolang ik het leuk blijf vinden om te doen, doe ik het". "Verdere toekomstplannen?" "Ja."
Take a glorious bite out of the whole world

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #28 Gepost op: 12-09-2003, 19:23:15 »
LC wil nog wel een keer host zijn

Na 2 succesvolle en een succesvolle CMC die nog bezig is, krijgen we nu een bericht van LC,de host van dit seizoen. LC: "De CMC bevalt me erg goed en ik zou nog wel een keer host willen zijn."

Interviewer:"Is er ook een kans dat je geen host wordt?"
LC: "Natuurlijk is ie er, ik wil graag andere mensen die nog host willen worden laten zien en voelen hoe leuk het is.

Interviewer: "Dus je misschien wordt je nog een keer host? "
LC: Ik ga niet weer alles opnieuw vertellen"

Interviewer: "Ok sorry, Maar is er een kans dat je wat anders gaat doen."
LC: "Die kans is er zeker, Dus wie weet zit ik volgende keer(als die er komt) wel in de crew, of doe ik mee als Kandidaat

Interviewer: Dank je wel voor je tijd, LC
LC: Graag Gedaan hoor

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 13-09-2003, 10:29:21 »
Dat wordt ongetwijfeld gezellig ;D. Ik denk dat de CMCIV er pas rond februari komt want eind december begin januari heb ik diverse tentames, dus dan komt er niet veel van. Ik denk dat we na de CMC III een selectieronde moeten houden, ik wilde sowieso een CMCIV maken waar veel ex-kandidaten aan meekunnen doen, maar ook nieuwe mensen (lees: iedereen kan meedoen). En met wat hulp van extra crew-leden (lees: iig Annuh en Daan en wellicht ook LC) zal het ongetwijfeld goed komen :)

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #30 Gepost op: 15-09-2003, 14:47:08 »
15 september 2003

Reden: Mijn CMC-toekomst

Beste mensen,

Bij deze wil ik aangeven dat ik mezelf ook graag beschikbaar wil stellen voor de functie van Crewlid CMC. Ik vindt het erg leuk om aan dit spel mee te werken en zou dit nog wel een nieuwe versie willen doen. Hierbij dus mijn open sollicitatie naar het crewmembership van het CMC-team!

Voor verdere vragen kunt u altijd contact opnemen met: MIJ!
Life's a riddle, keep answering the questions...

maapie

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: 15-09-2003, 16:58:55 »
Ook maapie wil graag meewerken aan CMC!

[size=0]Zeeland, maandag 15 September. Provinciale Zeeuwse Courant:[/size]

Zojuist heeft ook Maapie, huidig CMC III- en ex CMC II kandidate aangekondigd dat ze naar een volgende CMC uitkijkt, en zo mogelijk een rol wil spelen in het succesvolle televisieprogramma.

Het 13 jarige meisje geeft aan dat ze graag host zou willen zijn. Ze denkt zelf dat ze ook ideeen zou hebben om eventueel mee te helpen met de voorbereidingen voor CMC IV of V.

Het tv programma CMC III is nog tot                                                               (geen idee ;D) te volgen op SBS 7 en www.wieisdemol.com

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 21-09-2003, 18:03:11 »
Vanaf nu aan zal de crew verder gaan met mij, Annuh en Intikker. Intern zijn er wat dingen gebeurt, die niet interessant zijn om hier te vertellen. Toch vond ik het even nodig om jullie te vertellen.

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #33 Gepost op: 27-09-2003, 10:47:32 »
Host geschokt door plotselinge gebeurtenis in CMC III

Gouda- Geschokt was ie, geschokt. Zomaar 4 mensen die vals speelden. Dat kon niet waar zijn.

Toch was het waar. Vandaag krijgen wij de Mol-krant een telefoontje van de CMC-crew dat er 4 mensen vals gespeeld hadden. Meer kregen we niet te horen. De CMC-crew was niet bereikbaar maar host LC wel.

LC: Geschokt was ik toen het hoorde. Zomaar 4 mensen vals spelen? Dat kan niet was mijn eerste reactie. Gelukkig namen sommige Kandi's het goed op. Maar sommige waren van plan te stoppen te forummen en de CMC niet meer te volgen.
Dit laatste keur ik af. De CMC is er voor de fun. Ik vind het wel een beetje belachelijk dat mensen hier over nadenken.

Interviewer: Voor jou is het CMC-avontuur dus ook over?
LC: Tja, dat is waar, maar zo erg vind ik het niet. Ik zit denk ik waarschijnlijk volgend seizoen(als die er komt. red.) in de crew en ik ben er zeker van dat dat een verschrikkelijk goed seizoen wordt. Ik heb een leuke tijd gehad met de crew, de kandi's en iedereen eromheen.

Interviewer: Hoe nu verder?
LC: Tja, eerst de finale met Juultjuh en EIDM. En daarna, dat is voor mij zelfs onbekend.

Interviewer. Bedankt voor je tijd.
LC: Voor de Mol krant altijd

Mol-interviewer George

Offline kolko

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 27-09-2003, 10:58:22 »
hey das vals met 2 kandis de finale spelen terwijl ik nota bene niet heb vals gespeeld.ik eis een herkansing!

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 27-09-2003, 11:01:08 »
Solly, maar jij was al afgevallen! (dus kon je toch niet meer winnen)

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 11-10-2003, 12:56:27 »
Elise_is_de_mol maakt plannen bekend

Elise_is_de_mol, die deze week helaas afgevallen is in de CMC 3, maakt bekend dat ze volgend seizoen weer iets wil doen aan de CMC, wat ze wil weet ze nog niet, host, crew-lid, of kandi, als ze maar weer iets kan doen met CMC, want dat is gewoon heel leuk.
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #37 Gepost op: 11-10-2003, 13:30:24 »
Opvolgers CMC
Nieuwe spellen concurerend?
Terwijl de CMC-mastermind Chriz, in samenwerking met Giorgio(bekend van het Moordspel),  bezig is met het opzetten van de CSC, een Expeditie Robinson-achtig spel, zit de rest van de crew ook niet stil. D*a*a*n, die behalve CMC IV ook Mobro gaat doen heeft Annuh (CMC III en CMC IV) en Floor (oorspronkelijk crewlid van CMC III maar heeft er daarna van af gezien) gecontacteerd en samen zijn ze tot een nieuw spel gekomen. "Wat het precies is mag ik, natuurlijk, nog niet vertellen maar het gaat in ieder geval heel anders worden" aldus D*a*a*n.
Wat is precies jouw taak in het spel? "Ik heb het bedacht, waarna ik het heb voorgelegd aan Annuh en Floor. Samen hebben wij het concept bedacht" En jullie gaan het ook met zijn drieeën schrijven? "Nee, we hebben nog twee schrijvers op het oog, die we zo snel mogelijk gaan contacteren. We gaan dus schrijven met vijf mensen" Wanneer gaat het spel beginnen? "In ieder geval na CMC III, en waarschijnlijk voor CMC IV" Dus tegelijkertijd met de CSC? Gaan jullie concurreren? "Nee, ik doe mee aan de CSC en Chriz heeft ook al aangegeven om mee te gaan doen aan ons spel. Ook al werkt Chriz er niet aan mee, het wordt toch een programma met de kwaliteit en zorg die we gewend zijn van de Compuart Competities. " Wat wordt de naam van het nieuwe spel? "Dat kan ik nog niet zeggen, maar het wordt in ieder geval niet afgekort tot drie letters" grapt D*a*a*n.

Volg zowel dit forum, als de Realitynet.nl-Relaxhoek, voor het laatste nieuws over de CMC-opvolgers.
Take a glorious bite out of the whole world