Chriz kondigt afscheid aan
Madrid, Spanje:
Vandaag om kwart voor 8 's avonds heeft geestelijk vader en CMC 3-lid aangegeven na dit seizoen te stoppen met CMC. Een klein interview:
Interviewer: Chriz, waarom besluit je te stoppen en waarom kom je hier zo plotseling mee?
Chriz: Het idee om te stoppen spookt al langer in mijn hoofd. In eerste instantie zou ik al stoppen na CMC I, maar ik kreeg toch weer nieuwe ideeën en nieuwe zin. Het prachtige programma 'CMC 2' versterkte dat gevoel alleen maar. Voor mij waren de voorbereidingen voor CMC 3 ook heel leuk en nu we er middenin zitten, vind ik het ook erg spannend en leuk. Toch heb ik het idee dat mijn inspiratie op is en dat is jammer voor de kwaliteit. Het kost me veel moeite om opdrachten te verzinnen. Mede daarom is er ook de crew gekomen (D**n, Intikker, Annuh). Zij doen het echt geweldig en komen stuk voor stuk met leuke opdrachten. Voor mij is het mooi geweest. Ik kon niet de goede tijd vinden om het te zeggen, dus doe ik het bij deze!
Interviewer: Trek je je definitief weg of ga je bij CMC IV achter de schermen werken?
Chriz: Nee, deze CMC-editie is absoluut de laatste, in tegenstelling tot ik eerder heb gezegd ben ik niet van plan om aan CMC IV te gaan werken. Op een gegeven moment is het gewoon op.
Interviewer: En CMC IV, wie wordt de nieuwe producer?
Chriz: Gelukkig heb ik veel goede opvolgers achter me staan. Natuurlijk is er in eerste instantie Daisy die al heeft laten zien met CMC II dat ze er erg goed in is en ook de andere crewleden: Intikker, Annuh en D**n zijn er erg goed in. Ik denk dat deze 4 de kanshebbers zijn of misschien zelfs wel met zijn 4-en.
Interviewer: En heb je zelf nog plannen liggen?
Chriz: Ik heb het ook al erg druk met Mobro, ik denk dat ik me daar meer op ga richten.