Hoi iedereen! Ben nieuw hier Ik woon in de VS sinds een paar jaar dus mijn Nederlands is lang niet zo goed als vroeger dus vergeef mijn taal fouten, vooral de lidwoorden
Ik vraag me af waar het beter was om te mollen bij deze opdracht. Als 1 van de lopers of als 1 van de personen die instructies gaf via de walkietalkie? Als 1 van de lopers kun je namelijk makkelijk een paar keer stilstaan lijkt mij
Hallo, welkom!
Op beide posities kun je mollen.
Als loper:
- stilstaan (grappig genoeg stonden Jennifer en Susan vaak *allebei* stil. Aaf stond ook een paar keer stil).
- je eerder bewandelde weg doorkruisen (Jan-Willem; Aaf merkte dit op)
- vaag zijn over waar je precies bent (Tygo was Jan-Willem kwijt geraakt, 'opeens' was hij al bij de kerk)
- gewoon een weg inslaan zonder overleg (Aaf)
- in het gebied van het andere loopteam komen (beide teams)
- op het laatst te groot blokje om willen lopen, zodat je te laat komt (Jan-Willem)
Als instructeur:
- warrige/tegenstrijdige instructies geven (Freek)
- mensen zover weg laten lopen dat de walkietalkie geen goed bereik meer heeft (Freek)
- het team te vroeg binnen laten komen (wilde Freek doen, correctie door Tygo)
- de teams veel te weinig te laten zigzaggen, waardoor ze allebei te vroeg weer terug zijn en er chaos ontstaat (Tygo/Freek/Sofie).
Je kunt op beide plekken ook wel ongemerkt mollen: Jan-Willem heeft wél richtingsgevoel, en die arme Aaf volgens mij echt niet: Jan-Willem kon zodoende als loper van het pad van Tygo afwijken en de route in de war schoppen. Aaf daarentegen loopt gewoon een straat in, zonder overleg, en komt uit bij het andere team: in de chaos die daardoor ontstaat verliezen ze volgens mij minstens half het geld van de opdracht.
In de kerk heb je meer controle over hoe iedereen gaat lopen. Je kunt dan bijvoorbeeld een team een afslag laten missen en zo de boel ook in de war schoppen. Als Freek of Tygo dit zouden doen, dan zou Sofie gewoon op de kaart intekenen waar ze denkt dat een team loopt...