Dus, wat is het idee? Er staat een formulier online waarmee je suggesties in kunt zenden voor vragen (Zie link hieronder). Na een week of drie vanaf nu (rond 21 december) zal ik met andere enthousiastelingen de beste vragen uitzoeken en verwerken tot een test (aantal vragen hangt af van de hoeveelheid inzendingen). Deze test kan iedereen spelen, om zo een idee over zijn/haar kennis van WIDM te testen.
Dat klinkt geweldig! Hoe kan ik meedoen?Heel simpel, druk op de grote link hieronder, vervolgens zul je bij het formulier komen. Vul simpelweg de vragen en antwoorden in, en eventueel je naam (als je in de lijst met bedenkers wilt komen). Meerdere suggesties sturen kan uiteraard ook, na het verzenden komt er een link te staan met "Nog een reactie inzenden".
Ik wil graag meedoen, maar wat voor vragen zijn de bedoeling?Deze test moet een uitdaging zijn, dat wil zeggen, niet te makkelijk en niet te moeilijk. Een paar voorbeelden:
Te makkelijk:Wie was de mol in seizoen 6?
Toelichting: Is een erg simpele vraag die iedereen die seizoen 6 heeft gezien kan beantwoorden.
Te moeilijk:Welke kleurcombinatie was de goede tijdens de mastermindopdracht in seizoen 11?
Toelichting: Als je 'm weet te beantwoorden:
Goede vraag:Welke twee vlaggen werden omgewisseld tijdens de supermarktopdracht in seizoen 9?
Toelichting: Wel te beantwoorden, maar niet te makkelijk.
Dit is niet een hele strikte richtlijn, en doe 't op gevoel, maar dit zijn een paar ideeën. Wees niet bang dat een vraag "niet goed" is, elke suggestie is welkom!
Nog iets?Veel plezier! Ik hoop dat er genoeg animo is voor de vragen de bedenken, maar ik vertrouw erop.
Ga naar het formulier om een suggestie op te sturen!