Auteur Topic: Dagboek van de afvaller  (gelezen 13475 keer)

Offline Starlight

• Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dagboek van de afvaller
« Reactie #40 Gepost op: 18-02-2018, 19:46:32 »
Dat zou zo maar kunnen dan ja  ::rofl:: Het is iig geen opzet van mijn kant, en ik denk ook niet van jouw kant..
Nope, ligt denk ik aan m'n manier van uitleggen, ik denk zelf vaak dat ik heel logisch ben terwijl ik dan 30 stappen oversla in m'n redenering en niemand me nog volgt ;D

Anyway, we zijn het gewoon eens dat het veel logischer is dat Stine Simone verdenkt, dus tijd om weer ontopic te gaan ::ok::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 18-02-2018, 19:51:05 »
Ze zegt dat ze al snel op haar mol zat, dus dan is die biecht waarin ze Emilio verdacht, ook fake geweest.

Aan de andere kant hadden ze het best kunnen laten zien als ze op Simone zat en als Simone toch de mol is maar dat Stine gewoon de vragen te slecht had gemaakt.
Ze lieten echter niet zien wie ze verdacht, dus het zou dan toch Ruben kunnen zijn. Als ze dat hadden laten zien, was nu duidelijk dat Ruben niet de mol is.
« Laatst bewerkt op: 18-02-2018, 19:53:00 door Run »

Offline SpacyColours

• Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
« Reactie #42 Gepost op: 18-02-2018, 21:37:54 »
Het valt me op dat ze Ruben als enige niet noemt in het dagboek, alsof ze het alleen tegen de rest op hoefde te nemen, zou ze hem dan toch verdenken? En zouden ze dat dan in het dagboek laten staan omdat hij volgende week af gaat vallen?
Ja.

Wel heel lief dat ze Ron nog even noemde ::rofl:: ::bravo::
Nou ja, het was misschien liever geweest als ze hem gewoon terug het spel in had gehaald wanneer ze de kans kreeg. :-\\
Sky might be falling but remember you can fly

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 18-02-2018, 21:43:04 »
Wat ik wel opvallend vind, is dat ze zegt dat ze de zwarte vrijstelling op het verkeerde moment heeft ingezet.
Nu was het Simone die bij de test zei, dat ze de anderen had wijsgemaakt nog een joker te hebben. Zou Stine dan toch Ruben als mol hebben gehad en gedacht hebben dat die z.g. joker van Simone haar fataal is geworden?

Offline Whiskers

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 18-02-2018, 21:48:34 »
Wat ik wel opvallend vind, is dat ze zegt dat ze de zwarte vrijstelling op het verkeerde moment heeft ingezet.
Nu was het Simone die bij de test zei, dat ze de anderen had wijsgemaakt nog een joker te hebben. Zou Stine dan toch Ruben als mol hebben gehad en gedacht hebben dat die z.g. joker van Simone haar fataal is geworden?

Dat denk ik niet. Stine klaagt al afleveringen lang over Simone.

Offline Cool Cat_86

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 18-02-2018, 23:24:17 »

Wanneer had ze hem dan wel moeten inzetten? Dat was de eerste aflevering met veel jokers in het spel. Nu had ze er ook niets aan gehad.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #46 Gepost op: 18-02-2018, 23:29:06 »
Wanneer had ze hem dan wel moeten inzetten? Dat was de eerste aflevering met veel jokers in het spel. Nu had ze er ook niets aan gehad.
De aflevering dat Jan zijn groene vrijstelling inzette was wel een goeie geweest opzich ::hypocriet::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 18-02-2018, 23:32:23 »
De aflevering dat Jan zijn groene vrijstelling inzette was wel een goeie geweest opzich ::hypocriet::

Al had dat waarschijnlijk niets uitgemaakt aangezien Loes er waarschijnlijk sowieso was uitgegaan.

Offline Christie

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 19-02-2018, 00:18:28 »
Dat denk ik niet. Stine klaagt al afleveringen lang over Simone.

Stine klaagt tegen Olcay over Simone en andersom. Dit omdat ze beiden Ruben verdenken maar hun verdenking niet delen. Des te minder mensen op jouw mol zitten des te beter.  Stine spreekt in aflevering 5 al over Ruben en Jan. Ook noemt ze de mol een stille leider in aflevering 1. Stine spreidt niet, Olcay wel, die zet sowieso één vraag in op Simone. Ik denk dat Stine vol op Ruben heeft ingezet.

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 19-02-2018, 00:49:23 »
Al had dat waarschijnlijk niets uitgemaakt aangezien Loes er waarschijnlijk sowieso was uitgegaan.

Ik denk dat je Emilio bedoelt?

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 19-02-2018, 00:50:45 »
Ik denk dat je Emilio bedoelt?

Juist. Ik vergis me van aflevering. Bedankt. ::ok::