Ja precies, dat verklaart de ZV. In het park was ze al zo zeker dat ze als enige de mol niet al hoefde te weten want die wist ze al. En ik dacht even in het gesprek met Art dat ze bedoelde nu te weten wie de mol was, want het kon diegene niet meer zijn op wie ze alles had ingezet... maar als ik nu dat artikel uit de AD lees dan lijkt ze wel te zeggen nog steeds door te tunnelen op dezelfde en ZEKER nu ik die radiolink gehoord heb.
Ik ga ervan uit dat dat Ruben is omdat ze ook zo werd opgezweept door Olcay hierin (en vice versa). Maar wat heeft die dan zo enorm vroeg in het spel gedaan dat hij al 100% verdacht werd, zonder enige twijfel tot aan de dag van vandaag??? Simone, daar had ze elke keer kapot portoverkeer mee. Hoe kan zij als humaniste (dan schat je toch mensen in, ze heeft daar zelfs boeken vol over geschreven) ZO verkeerd zitten dat ze de feiten van Simone dan wegwuift en vol tunnelt op Ruben?
Ik snap ook niet dat Ruben dan ineens penningmeester mocht worden terwijl Simone niet eens in de buurt van de pot kwam. Stine zag het weliswaar niet zitten toen, maar de groepsdynamiek was weldegelijk pro Ruben, waarmee ik maar wil zeggen dat er niet een klapper van de productie op straat is gevallen waardoor iedereen al wist wie de mol leek te zijn... zo'n gebeurtenis dus niet... aangezien niet iedereen dus vol op Ruben zat op dat moment... er was vertrouwen.
Mijn inschattingsvermogen was dan onjuist maar die van haar is dan nog veel en veel erger
. Ik heb zelf de hints ook gevolgd, zoals naast de Schaakhint ook de enige gespiegelde kamer, zat ZIJ natuurlijk weer in... follow the money... ZIJ de laagste, en elke keer dat molduel met Simone, kop over kop... Ik ben in al die massa toevalligheden getuimd, maar ik begrijp dan werkelijk niet dat Stine nu NOG zegt te tunnelen op dezelfde.
Ze zegt letterlijk dat ze misschien zelf nog wel tunnelt wat een giga verrassing voor haar zou zijn. Dan wordt het voor haar nog een stunning avondje want ik denk dat Ruben nu dus exit is... zal wel flauw zijn en niet zaterdag te zien zijn dus Stine tunnelt dan nog maar even een extra weekje door