Gisteren de laatste 2 afleveringen ingehaald. Haha ineens de topverdachte van het hele forum eruit (incl die van mij)!
Ik was al wel aan het twijfelen, want Aaron deed best veel dingen goed de laatste afleveringen. Waren we verblind door de Belgische reeks die ook in Argentinië plaats vond en wie daar toen de Mol was? Aaron had nota bene dezelfde positie bij die metro opdracht en dezelfde uitkomst.
Mol rood scherm heb ik al eerder gezien in een andere reeks. Vond het toen ook een beetje stom. Want De Mol kan niet afvallen. Het is al eens eerder gebleken dat een Mol niet alle details weet over de vragen in de vragenlijst, want hij/zij moet toch niet opletten. Dus het feit dat een Mol zichzelf kan "laten afvallen" in een vragenlijst, zou eigenlijk ook moeten betekenen dat als ze bvb nog met 4 zijn en iedereen zit op de juiste Mol en weet er alle details over en de echte Mol heeft net 1 vraag minder juist dan al de rest, dat de Mol dan ook effectief naar huis zou moeten. En dat zal niet gebeuren. Dus het zich "laten afvallen" is ook nep uiteraard. En dat is een beetje stom.
Ik vond het wel een leuke reeks om te volgen, maar sommige afleveringen waren een uur en een kwartier, beetje te lang. En inderdaad zoals eerder vermeld te veel twists. Het Duitse publiek weet amper hoe een gewone eliminatie werkt. Door er 1 of 2 twists in te steken is het nog spannend, maar nu was er gewoon elke keer iets. Moeilijk om dat met een nieuw seizoen nog te evenaren, want mensen verwachten steeds meer elk seizoen qua twist of spanning.
Maar aan de kijkcijfers te zien zal er ook geen nieuw seizoen komen...