Hoi allemaal!
Omdat straks de allerlaatste serie Wie is de Mol er aankomt heb ik besloten om zelf ook een fansite te maken om nog meer plezier aan de laatste Molserie te beleven. De site is dus speciaal gemaakt voor de serie van 2005 maar er is ook van alles te vinden over de oudere Nederlandse en Belgische Molseries.
-> Op de hoofdpagina staat informatie over alle Nederlandse en Belgische Molseries. Per Molserie staan veel links naar websites met betrekking tot die serie. Ook zijn er bij elke Molserie leuke weetjes te lezen.
-> Op de Moldossiers 2005-pagina komen dossiers van alle kandidaten te staan waarin de positieve en negatieve acties van de kandidaten en de gevolgen op de geldpot hiervan terug te lezen zullen zijn. Deze pagina is samen met de Hints en Theorieën 2005-pagina erg handig voor bij het zoeken naar de Mol.
-> Op de Hints en Theorieën 2005-pagina verzamel ik alle theorieën en mogelijke verborgen hints die naar de Mol van 2005 leiden.
-> De Funstuff & Extra’s-pagina bevat de grootste verzameling Mol-fun ooit met betrekking tot oude Nederlandse en Belgische Molseries maar ook tot die van 2005. Dit is er allemaal te vinden: muziek, wallpapers, screensavers, spelletjes, raadsels, Heinz’ Mol-museum, grappige momenten (inclusief plaatjes, geluidsfragmenten en filmpjes), een interview met George en plaatjes van achter de schermen.
-> Via de interactie-pagina kun je naar mijn Mol-forum gaan. Als je je registreert kun je een leuke avatar uitkiezen uit onder andere de Heinz-serie, de Wie is de Mol serie en de molletje-serie. Je kunt natuurlijk ook zelf een avatar uploaden. Ook kun je via de interactie-pagina naar de chat of het gastenboek gaan.
Klik
hier om naar mijn site te gaan.
! -> Helaas verschilt de site lay-out nogal per computer. Op notebooks is de lay-out bijvoorbeeld wat onoverzichtelijk. Jammer genoeg is er geen oplossing om dit te veranderen. Dit geldt ook voor de helderheid van de kleuren, op sommige computers zijn sommige kleuren erg donker, op andere weer erg licht. De site ziet er het best uit op vaste 15" monitors, instellingen beeld: 800*600.
Gr.
Heinz _________
edit: Zoals je ziet heb ik een poll aan dit topic toegevoegd. Als je in de poll op slecht of zeer slecht hebt gestemd zou je dan je kritiek er bij willen geven in dit topic? Dan zal ik mijn best doen de site beter te maken.