Auteur Topic: EIDM's helpdesk  (gelezen 10209 keer)

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: EIDM's helpdesk
« Reactie #40 Gepost op: 17-08-2004, 18:20:46 »
Waarom heet dit topic nou weer helpheks  ???

Had niets met jou te maken Elise...
 :D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #41 Gepost op: 17-08-2004, 19:20:40 »

Had niets met jou te maken Elise...
 :D

Ok, maar laat de naam maar zo hoor, vind het wel leuk  ::ok::
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 20-08-2004, 21:50:17 »
Ik ga hier de 40000e reactie in de Huiskamer plaatsen in mn eigen Helpdesk ::ok::

*Feest Feest*
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 21-08-2004, 10:02:00 »
Ik ga hier de 40000e reactie in de Huiskamer plaatsen in mn eigen Helpdesk ::ok::

*Feest Feest*

Gefeliciteerd met dit mooie ronde getal!
::geefthand::
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Petrick

• Forumlid
  • Butters is dé man!
« Reactie #44 Gepost op: 2-09-2004, 16:50:11 »
Euhm...het Internet werkt bij ons thuis al traag voor minstens twee weken, ik zit niet over de up- of download limiet, kan het zijn dat ik op de één of andere manier achter een firewall zit? En zo ja, hoe verwijder ik deze?
Run, run, as fast as you can... shotgun in the hand... it's the Gingerbread Man!

Offline molice

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 2-09-2004, 17:25:44 »
Euhm...het Internet werkt bij ons thuis al traag voor minstens twee weken, ik zit niet over de up- of download limiet, kan het zijn dat ik op de één of andere manier achter een firewall zit? En zo ja, hoe verwijder ik deze?
Je firewall is (als je die hebt) voor de bescherming van je pc, en als er  geen hele gekke dingen aan de hand zijn word je pc/internet daar niet trager van.

Offline Petrick

• Forumlid
  • Butters is dé man!
« Reactie #46 Gepost op: 2-09-2004, 18:32:22 »
Ok, maar een vriend van me had daar problemen mee, zei hij toch.
Ik zou echt niet weten wat er aan de hand is. Kan het zijn dat ik de kabel gewoon eventjes moet uittrekken?
Run, run, as fast as you can... shotgun in the hand... it's the Gingerbread Man!

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #47 Gepost op: 2-09-2004, 22:28:44 »
Q: Kan je outgoing portal 25 kapot zijn?
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #48 Gepost op: 3-09-2004, 14:28:22 »
het kan miss zijn dat je veel 'op de achtergrond werkende systeemprocessen' hebt, die je verbinding gebruiken (spyware bv) en traagheid veroorzaken.

ik zeg maar wat hoor..

Offline Petrick

• Forumlid
  • Butters is dé man!
« Reactie #49 Gepost op: 3-09-2004, 18:10:55 »
outgoing portal 25 ken ik niet, en ik heb gisteren nog Ad-Aware en Spybot gerunt, dus normaal kunnen het geen 'op de achtergrond werkende processen' zijn  :)

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #50 Gepost op: 3-09-2004, 21:13:17 »
Je outgoing portal 25 heeft te maken met je pop3-mailbox... De outgoing mail dus...
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Petrick

• Forumlid
  • Butters is dé man!
« Reactie #51 Gepost op: 4-09-2004, 23:30:11 »
ah ok, maar vandaag gaat het precies terug sneller, hopen dat het zo blijft. Bedankt voor de hulp alvast.