Auteur Topic: Krijgt de afvaller te weten wie de mol was  (gelezen 4523 keer)

Offline kilianjh

• Forumlid
Krijgt de afvaller te weten wie de mol was
« Gepost op: 14-02-2005, 20:41:19 »
Eigenlijk ben ik wel benieuwd of degene die in de aflevering eruit gaat krijgt te horen wie de mol is . Weet iemand van jullie dat of weten ze het pas als de winnaar en de verliezer het ook weet ?

Offline Quuipo

• Forumlid
Re: Krijgt de afvaller te weten wie de mol was
« Reactie #1 Gepost op: 14-02-2005, 20:51:21 »
Nee, ze krijgen het niet te horen.
Ze krijgen het pas te horen op een speciale bijeenkomst, die voor de laatste aflevering wordt belegd.
Dus ze weten het nu nog niet.

Offline Firefoot

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 14-02-2005, 20:52:06 »
Klopt als een bus!
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline N4D1N3

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: 14-02-2005, 21:25:21 »
mee eens!   ::jaja::

zlefs angela weet het niet ! ::ok::
- be yourself, there are others enough  -

Offline moleditor

• Forumlid
  • ach, het is maar een spelletje...
« Reactie #4 Gepost op: 14-02-2005, 22:17:59 »
In de afgelopen series werden de afvallers na de executie meteen afgevoerd en zo snel mogelijk terug naar Nederland gebracht. Ik geloof dat er deze keer iets meer geregeld was/is om de BN'ers uit het zicht te houden ten tijde van de opnames, anders was het bekende 'spot de BN'er tijdens de draaiperiode' een makkelijke spoiler geweest.

Wellicht gaan de afvallers deze serie ons nog allemaal verbazen met een grootse finale op Bali, een soort reunie ???
Dat zou de kans op uitlekken groter maken, maar ook de complot-saamhorigheid groter... en verklaard misschien de reactie's van Gijs en Isabelle op Radio3?
« Laatst bewerkt op: 14-02-2005, 22:20:46 door moleditor »
Elise had trouwen als geheime wens bij het slotenspel in 2003

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #5 Gepost op: 14-02-2005, 23:03:40 »
maar op schiffers.fm vragen ze de afvaller altijd of de hint makkelijk is of niet, zoals vandaag bij victoria, antwoordde ze zoiets als; het is vrij moeilijk dit keer, maar de echte die-hards moeten het kunnen oplossen. dat betekent toch dat victoria weet welke hint er in zit?

Offline N4D1N3

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 15-02-2005, 10:44:16 »
maar op schiffers.fm vragen ze de afvaller altijd of de hint makkelijk is of niet, zoals vandaag bij victoria, antwoordde ze zoiets als; het is vrij moeilijk dit keer, maar de echte die-hards moeten het kunnen oplossen. dat betekent toch dat victoria weet welke hint er in zit?

hm daar zit wat in, maar ik denk toch dat ze het niet weten ??? ja of ze snapt 'm zelf neit dus zeegt ze meteen dat hij moeilijk is om niet zo dom te lijken ::rofl::

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 15-02-2005, 10:54:07 »
daar zit iets in, maar hadden de hints niet meer te maken met de aflevering die zou komen ofzoiets? Maar ja hoe weet victoria dat dan  ??? Het kan ook zijn dat ze dat van te voren als instructie heeft gekregen natuurlijk. "Deze hint is vrij moeilijk maar er is uit te komen" oid.

overigens de laatste belgische mol hadden ze de ontknoping wel live gedaan  :D De afgevallen kandidaten keken naar dezelfde aflevering die de kijkers op dat moment ook zagen, en daarna werd live overgeschakeld naar de kandis, waar toen de mol/winnaar/verliezer binnenkwamen. (als ik het mij goed herinner, ik had zo'n shock toen mijn mol niet de mol bleek te zijn)

Offline N4D1N3

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 15-02-2005, 20:01:40 »
zie je wel, k wist wel dat het live was  ::tandpastasmiley::

Ja dat denk ik ook dat ze t heeft ingefluisterd gekregen ofzo...
dus dan kan ze t nog helemaal niet weten!!  ::trots::

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #9 Gepost op: 15-02-2005, 20:03:39 »
overigens de laatste belgische mol hadden ze de ontknoping wel live gedaan :D De afgevallen kandidaten keken naar dezelfde aflevering die de kijkers op dat moment ook zagen, en daarna werd live overgeschakeld naar de kandis, waar toen de mol/winnaar/verliezer binnenkwamen. (als ik het mij goed herinner, ik had zo'n shock toen mijn mol niet de mol bleek te zijn)
Was niet live ::ohno:: Was erg leuk, maar niet live. :P
Take a glorious bite out of the whole world

Offline N4D1N3

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 15-02-2005, 20:08:59 »

oke mag ook.. :P maar in ieder geval scheelde het wel maar een paar dagen. dus als ze het hier ook zo doen kon victoria het alsnog niet weten  ::jaja::
Waarom doen ze het niet live eigenlijk? misschien een ideetje voor volgende keer.. je hebt wel meer het idee dat je niet genept wordt en dat je naar iets zit te kijken wat allang is gebeurd.. tenminste mijn mening dan..

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #11 Gepost op: 15-02-2005, 20:11:40 »
Ik weet niet waarom ze het niet live doen. Misschien de kosten. In de nl-serie is het ook altijd twee of drie weken eerder opgenomen. Dus dan zouden de kandi's het nu alsnog niet kunnen weten...

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #12 Gepost op: 15-02-2005, 20:20:19 »
hm ze vragen de andere kandi's ook altijd/meestal of de hint makkelijk of moeilijk is..
victoria's antwoord en sws deze vraag zouden imho alleen ergens op slaan als de afvallers óf al weten wie de mol is, óf dat de muzikale hint slaat op de laatste aflevering (want de nieuwe aflevering kennen de afvallers natuurlijk nog niet)
lijkt mij er op duiden dat de mol al bij hen bekend is, waar slaat dit anders op?

Offline Sin

• Forumlid
  • No one can stop my crazyness
« Reactie #13 Gepost op: 15-02-2005, 20:22:57 »
misschien krijgen ze gewoon te horen van iemand van de productie dat de hint of makkelijk of moeilijk is.

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #14 Gepost op: 15-02-2005, 20:24:05 »
hm ze vragen de andere kandi's ook altijd/meestal of de hint makkelijk of moeilijk is..
victoria's antwoord en sws deze vraag zouden imho alleen ergens op slaan als de afvallers óf al weten wie de mol is, óf dat de muzikale hint slaat op de laatste aflevering (want de nieuwe aflevering kennen de afvallers natuurlijk nog niet)
lijkt mij er op duiden dat de mol al bij hen bekend is, waar slaat dit anders op?
Ze zeggen ook dat de afgevallen kandidaat die hint meeneemt naar de studio... volgens mij is het gewoon onzin. Niet meer dan een opgeleukt promotie praatje. (hiermee bedoel ik niet zo zeer het interview zelf, maar de afronding van het interview.

Offline Smee

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 15-02-2005, 20:34:48 »
Ik heb in een ander topic (ik geloof 5e muzikale hint) het hier ook al over gehad. Toen Gijs terug bleek te komen, was ik er gelijk van overtuigd dat hij in de finale zou komen, omdat hij over de hint zei: "ja, ik denk dat dit een goede aanwijzing is, maar ik denk als je hem nu hoort, dat je nog niets weet"
 Inmiddels blijkt dus dat Victoria ook al iets dergelijks zegt, dus of ze verzinnen het gewoon te plekke. (Gezien de wazige aanwijzingen vorige jaren is het niet zo vreemd om te zeggen dat hij niet makkelijk is. En dan, om ons niet te ontmoedigen: maar de echt fanatiekelingen kunnen er wel iets uit halen.) Of, maar dat geloof ik zelf niet meer, Victoria komt ook terug ::pinokkio::

Trouwens niet alle afvallers hebben een dergelijke opmerking gemaakt; Yvonne zegt er verder niets meer over te willen zeggen. En Roeland wordt niet gevraagd naar de hint (hij heeft nl. al in de uitzending gezegd dat hij niet weet wie de mol is).

Ik ben er wel van overtuigd dat de afvallers nog niet verteld is wie de mol is. Doordat Roeland dat in die uitzending zegt en de mol dat in de chat ook zei. ::bravo::

Offline Quuipo

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 15-02-2005, 21:26:16 »

??? niet? Ik dacht dat ze naar een tv zaten te kijken en je zag de omroepster vertellen wat ze daarvoor ook aan ons, de kijkers had verteld ? Naja ok dan niet  :-\\

NL serie is tot nu toe altijd na de een na laatste aflevering en voor de laatste.  ::ok:: Dacht ik!  ;D

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #17 Gepost op: 15-02-2005, 22:27:43 »
??? niet? Ik dacht dat ze naar een tv zaten te kijken en je zag de omroepster vertellen wat ze daarvoor ook aan ons, de kijkers had verteld ? Naja ok dan niet :-\\
Klopt! Ik heb het me ook heel lang afgevraagd. Maar het kon niet live zijn want er was teveel in geknipt. Dus blijkbaar nemen ze die omroepsters ook al vantevoren op ??? Ofzo...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 15-02-2005, 23:04:42 »
Ik weet niet waarom ze het niet live doen. Misschien de kosten. In de nl-serie is het ook altijd twee of drie weken eerder opgenomen. Dus dan zouden de kandi's het nu alsnog niet kunnen weten...

Paar weken? Paar dagen toch? Ik geloof echt niet dat die aflevering al opgenomen is. Volgens mij doen ze dat echt pas in de allerlaatste week (dus de week dat de finale wordt uitgezonden), zodat ze samen alleen nog naar de finale hoeven te kijken. Anders zouden ze nog 'n paar afleveringen samen moeten kijken en dat is volgens mij niet zo.  ::ohno::

Ik heb in een ander topic (ik geloof 5e muzikale hint) het hier ook al over gehad. Toen Gijs terug bleek te komen, was ik er gelijk van overtuigd dat hij in de finale zou komen, omdat hij over de hint zei: "ja, ik denk dat dit een goede aanwijzing is, maar ik denk als je hem nu hoort, dat je nog niets weet"
 Inmiddels blijkt dus dat Victoria ook al iets dergelijks zegt, dus of ze verzinnen het gewoon te plekke. (Gezien de wazige aanwijzingen vorige jaren is het niet zo vreemd om te zeggen dat hij niet makkelijk is. En dan, om ons niet te ontmoedigen: maar de echt fanatiekelingen kunnen er wel iets uit halen.) Of, maar dat geloof ik zelf niet meer, Victoria komt ook terug ::pinokkio::

Wellicht komen ze allemaal wel terug in de finale ja. Daar zat ik ook al aan te denken. Dus niet echt terug als kandidaten net als Gijs, maar meer als toeschouwers bij de finale zoals bij Expeditie Robinson ook altijd is.  :)

En die opmerking van Victoria over de hint vind ik trouwens helemaal niet zo gek. Kan toch zijn dat ze de hint al gehoord heeft en zij er niet echt iets mee kan zelf? Dus dat 't haar niet wijzer heeft gemaakt, maar dat ze denkt dat de fanatieke speurders er misschien wel iets aan hebben? Hoeft naar mijn idee echt niet te betekenen dat ze weet wie de mol is.  :-\\