Ik heb in een ander topic (ik geloof 5e muzikale hint) het hier ook al over gehad. Toen Gijs terug bleek te komen, was ik er gelijk van overtuigd dat hij in de finale zou komen, omdat hij over de hint zei: "ja, ik denk dat dit een goede aanwijzing is, maar ik denk als je hem nu hoort, dat je nog niets weet"
Inmiddels blijkt dus dat Victoria ook al iets dergelijks zegt, dus of ze verzinnen het gewoon te plekke. (Gezien de wazige aanwijzingen vorige jaren is het niet zo vreemd om te zeggen dat hij niet makkelijk is. En dan, om ons niet te ontmoedigen: maar de echt fanatiekelingen kunnen er wel iets uit halen.) Of, maar dat geloof ik zelf niet meer, Victoria komt ook terug
Trouwens niet alle afvallers hebben een dergelijke opmerking gemaakt; Yvonne zegt er verder niets meer over te willen zeggen. En Roeland wordt niet gevraagd naar de hint (hij heeft nl. al in de uitzending gezegd dat hij niet weet wie de mol is).
Ik ben er wel van overtuigd dat de afvallers nog niet verteld is wie de mol is. Doordat Roeland dat in die uitzending zegt en de mol dat in de chat ook zei.