Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Totaal aantal stemmen: 127
Als je het zo bekijkt was 5 inderdaad heftiger. Maar 6 had Sjekkels, die het spel (psychologisch) veel harder maakten, had Karel, die iedereen constant bang maakte, had een opdracht waarbij je de mol te zien zou krijgen... en zo kan ik wel even doorgaan. Het hele spel werd serieuzer.
betwijfel ik serie 5 was heftiger dan 6 ik vind lasergamen spannender dan de zoutvlakte ...
ja maar uit een gevangenis ontsnappen doe je ook niet voor de lol shoppen wel
ahhhhhhhhhhhh levi irritante gozer. het is wel handig om leestekens te gebruiken [ tenzij je graag echt als een klein kind wil overkomen ]
IK BEN NIET IRRITANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nou de vergelijking gaat niet helemaal op want ontsnappen uit de gevangenis is juist omdat je het niet dagelijks doet gewoon een spel net als lasergamen alleen over de zoutvlakte lopen is een heftigere opdracht omdat het heel erg zwaar is
ja,ik,snap,het,inderdaad,ja, zo,genoeg,leestekens,?!?.,?!?
Wat is precies het verschil tussen ontsnappen uit de gevangenis en over een zoutvlakte dat het ene 'iets dat je niet dagelijks doet en daarom gewoon een spel' en het andere 'iets wat je niet doet uit het dagelijks leven en daarom heel zwaar' maakt? Mijns inziens zijn het allebei situaties waarin je in het normale leven niet snel terecht komt, en allebei dingen die je doet voor het spel. Niet zo'n heel groot verschil dus.
Het shoppen in Canada was beslist geen hobby te noemen, want ze moesten op drie dingen tegelijk letten: de tijd, de omgeroepen aanbiedingen, en het bedrag moest omgerekend naar euro's een vantevoren vastgesteld bedrag zijn (weet niet meer precies hoeveel, maar dat was een vrijwel onuitvoerbare opdracht onder die tijdsdruk).
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
666 gasten en 0 vaste bezoekers