Als Milouska de mol is dan:
ga ik uit mijn dak: daar baal ik dan enorm van!!
Ik vind dat ze veel te obvious gemold heeft dan, waardoor eigenlijk iedereen haar wel verdenkt (van de kijkers) maar ook 75% van die mensen denken: dat is te obvious, zij kan het niet zijn. Dat vind ik niet leuk. Het is een tactiek, maar ik vind het geen leuke tactiek. Ik vind dat een mol onopvallend moet mollen, zodat je achteraf kan zien bij de uitleg wat hij/zij gedaan heeft en je echt zo zit:
en vervolgens in een deuk ligt om de acties. Vorig jaar was Yvon ook een beetje obvious, maar niet zo obvious als Milouska. Bij de laatste opdracht van Yvon: de Nyoman zoeken, heb ik achteraf in een deuk gelegen. Milouska heeft dan de andere kandidaten wel enorm om de tuin geleidt, dat is leuk voor haarzelf. Dan kan ze achteraf zeggen: ik ben heus niet zo dom hoor, ik speelde het allemaal, en is haar ego weer wat opgekrikt. Ik hoop dus voor haar dat ze het is, maar ik zou het niet leuk vinden. Ik verdenk Milouska ook, maar ik behoor tot de 75% van de mensen die het gedrag te obvious vinden.
Als Roderick de mol is vind ik dat hij heel subtiel te werk gegaan is. Ik hoop dan wel dat er nog meer mollenacties zijn, want tot nu toe heb ik weinig molledingen van hem gezien. Als hij geen mollenacties uitgehaald heeft die wij niet gezien hebben, dan vind ik het wel jammer: dan wijzen er idd meer hints op hem dan mollenstreken. Dat zou ik jammer vinden. Ik hou van onverwachte dingen die ikzelf niet opgemerkt heb. Dus als Roderick de mol is vind ik dat hij een goede mol is, maar hoop ik op nog meer mollenstreken, anders valt het me een beetje tegen.
Als Frédérique de mol is, vind ik dat ze het heel goed gedaan heeft. Af en toe mollen maar bij elke opdracht de volle 100% geven. Fanatiek als de pest, en ondertussen geld verkwisten. In de ene opdracht heel veel fout doen (autoracen en diner), maar bij de andere juist weer veel geld binnenhalen (fietsen). Dan ga je twijfelen: zou ze dan toch de mol niet zijn, of juist wel? Dat vind ik leuk. Bij haar moet je echt nadenken: is het mollensabotage, of alleen maar om de anderen op het verkeerde been te zetten?
En als Frédérique de mol is, tja, dan had ik het goed vanaf aflevering 1. Ik heb tijdens WIDM enorm veel bewondering gekregen voor deze sterke vrouw die helaas niet kon winnen van die rotziekte... Ik hoop voor haar dat ze de mol is. En als ze dat niet is dan wint ze. Verliezen kan ze niet, het is sowieso een winnares, als je zo in het leven stond.
Milouska als mol vind ik:
Roderick als mol vind ik met extra mollenstreken
, maar zonder
Frédérique als mol vind ik