Nou dat vind ik niet hoor. Kijk maar als die man met de groene jeep hen eerst in de middle of nowhere afzet zeggen respectvol bedankt en zelfs ga met god. Waarom: wel die man pakte hen belangeloos (??) mee. Bij die laatste chauffeur werd er duidelijk gezegd dat hun gastgezin voor de lift heeft moeten betalen en dan zou het pas onrespectvol van hen geweest zijn om daar niets over te zeggen want die man heeft dus hun gastheer bedrogen. Was trouwens ontroerend hoe zo'n bink als Hans zo emptioneel was over het lot van dat kindje, denk daar maar eens over na voor dat je al te voorbarige conclusies trekt
sorry maar soms is hans wat bruut ,een voorbeeld in de mijn tegenover emily toen ze haar hoofd stoote
en voorbarige conclusies zal ik zeker niet trekken ,van mij mogen ze allemaal de eindstreep halen zelfs hans en emily,maar heb zo mijn voorkeur,al een geluk da we allemaal niet hetzelfde denken he
nog een prettige zonnige dag
en van dat kindje ,wie zou dat niet zijn (da zijn mensen zonder hart )hij zal wel zijn kwaliteiten hebben hé, daar twijfelt niemand niet aan,