Audio Bullys - 100 Million
As I walk through my mind all my thoughts are behind
when there's deals being signed and there's walls gettin' climbed
and there's things that we bring when we fling with the sing
and we want to be in from the start to the fin
is it me? is it them?
is it you or your friends?
In de titel schuilt dit keer iig geen aanwijzing. Want 100 million hebben ze niet verdiend
De band naam: Audio Bullys slaat denk ik op het cassette bandje. Geluid plaagt en Pieter Jan vertelde op het bandje om de code voor de kluis op te zoeken. Wie nam het bandje en liep ermee weg? Dennis. Verder, toen Dennis/Dunya eindelijk iemand bereid had gevonden zodat ze de radio konden gebruiken, ging die plots Mexicaanse muziek afspelen. Een tel later weer het bandje: Audio bullys = radio werkt niet mee met het beluisteren van het bandje?
when there's deals being signed and there's walls gettin' climbed. De topito onderhandelingen tussen Regina/Dennis, Dennis/Joris en volgens mij ook nog tussen Edo/Dunya if I'm correct.
and there's things that we bring when we fling with the sing. Wat is fling with the sing? Wanneer we meedeinen ofzo?
and we want to be in from the start to the fin. Je wilt vanaf het begin tot aan de finale erin blijven, dus terug naar die topito onderhandelingen. Joris wil dat Dennis erin blijft, maar dat ie op elk moment zijn topito ook weer kan opeisen. Is het dan misschien Joris waar het opslaat?
Want is it me, or is it them. Is it you or your friends. Refereert ie hiermee naar ben ik het, of de rest (Patrick/Dennis. Immers, Jut & Jul, Patrick/Dennis zijn vrienden van elkaar in de serie.
Op basis van deze aanwijzing zeg ik: Joris of Dennis. Wil erachter komen wat fling with the sing betekend.