Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
De derde zin uit het nummer: Well I don't need it but I get it anyway zou ook op Dennis kunnen slaan hij is de groene topito niet nodig, maar krijgt er toch één van Edo
'Is such a hateful crime to start with me' kan ook op de taxi-opdracht slaan. Als Dennis op het plein aankomt racet hij eerst helemaal naar de voorste plek in het rijtje, in overleg met Patrick overigens. Als hij daar eenmaal is aangekomen blijkt dat echter toch niet goed te zijn waarna hij zich weer door de rest laat inhalen.
Het nummer komt van het album 'Twisted'. Het laatste nummer op die plaat heet 'Driving With The Brakes On'. Kunnen we daar wat mee? Dennis kwam wel behoorlijk laat bij het plein aan.
De vraag "Is it such a hateful crime to start with me?" zou op het stelen ('crime') van Dennis' Topito kunnen slaan. Met 'me' wordt dan de Mol bedoeld. Is het wel zo erg ('hateful' = akelig, haat opwekkend) dat de Topito van de Mol gestolen is? Nee, helemaal niet, de Mol kan er toch niets mee. Via deze uitleg slaat de hint dus op Dennis. Aangezien er 'start with me' wordt gezongen zou het betekenen dat er in de toekomst nog meer Topito's gestolen gaan worden.
Mee eens. Dit vind ik sterker dan de uitleg richting de taxi-opdracht.
Bah, een aanwijzing richting Dennis :O...
Het kan ook een combinatie zijn. ''Driving With The Brakes On' vind ik ook erg sterk.
Sterker nog, het staat me bij dat ze zo'n soortgelijke opzet ooit eens hebben gehanteerd bij andere muzikale aanwijzingen voor voorgaande series. Weet niet meer bij welke het was, maar het staat me zo bij. Dat je dus aan de hand van de muzikale aanwijzing je het nummer vond op het album. En dat op dat album dan een ander nummer een tip gaf. Dit is nu precies zo'n tip die ik de AVRO redactie wel zie gebruiken hiervoor.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
379 gasten en 1 vaste bezoeker