Voor mij niet nog een keer hoor!
Ik vond ER met momenten echt het toppunt van geweldig, maar er zitten toch teveel negatieve kanten aan voor mij...
ER heeft me één ding geleerd en dat is dat ik eigenlijk gewoon heel erg happy ben met het leven dat ik nu heb. Dat wist ik natuurlijk altijd al wel, maar toch dacht ik altijd dat ik er méér uit moest halen en uitdagingen aan moest gaan, mezelf moest overtreffen en mijn angsten en dingen die ik niet leuk vond moest overwinnen.
Nu weet ik dat je dat altijd wel moet blijven nastreven tot op zekere hoogte, maar het nooit zover moet laten gaan dat je je grenzen verlegt tot iets waar je gewoon niet happy mee bent....
Aan de andere kant krijg ik ook wel weer dat 'spannende' gevoel als ik de spotjes van ER zie waarin ze mensen oproepen zich op te geven... Maar op de één of andere manier vind ik het bijna net zo leuk om hier te lezen hoe graag mensen willen gaan, dat gevoel herken ik echt wel!
Vorig jaar was het één van mijn grootste dromen, en helaas moet ik nu bekennen dat ik er bijna nooit mee bij stil sta. ER heeft niet mijn leven veranderd...
Ik ben wel héél benieuwd naar de nieuwe serie en de uitzendingen en zal ze zeker ook gaan kijken. Al zal ik ze waarschijnlijk wel minder onbevangen bekijken dan voordat ik er zelf geweest was en dat blijf ik wel jammer vinden. De naïviteit is er wel een beetje vanaf...