Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Owja, hij was niet alleen, hij had een (vrouwelijke) reisgenote die in de verste verte niet leek op een van de dames uit de Mol!
staan foto's van de uitzending. Als je met je muis op die foto's gaaat staan komt er een soort van perkament omhoog. Het lijkt of er iets geschreven staat ik zie een hoofdletter L? Wie kan hier iets mee?
De zes hoort juist te ontbreken toch ?
Ik heb um ook al alle kanten opgekeerd en nog eens in negatief en met kleuren maar ik vind uiteraard ook niks zinnigs. Maar toch vraag ik me dan af waarom hebben ze dat ding er dan ingezet en waarom komt t als een mol omhoog op de foto's? Iemand heeft er toch over nagedacht? Ik wil t gewoon.
Volgende week: Rick en Anniek zijn duidelijk minder blij met het slagen van de opdracht dan de rest van de groep http://www.photodump.com/Achaeus/4b30c0a34d8a1049.JPG.html
misschien juichen ze omdat het verwdenen geld terug is gegeven, Rick zit er een beetje lachend bij en de andere moeten allemaal juichen, dan zou dat betekenen dat Rick het geld heeft gestolen en terug heeft gegeven om en verdacht te worden en om de groep oplettender te maken
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
536 gasten en 2 vaste bezoekers