NIET MEER REAGEREN HIER OF PM'S STUREN MET INSCHRIJVINGEN, WE WETEN GENOEG!Hoi iedereen!
Jullie weten het vast nog wel, mijn twee series van Wie is ... de Mol? Met forummers! Helaas liep de tweede een beetje in de soep, al was de eerste prima gelukt, al zeg ik het zelf.
Ik ben benaderd door Alifili (ik hoop dat ik het zo goed spel) om er nog eentje te maken, samen dus. We gaan het dit keer doen met inschrijvingen, daarin moet je ook vermelden of je de mol wilt zijn of niet, e.d.
Voor degenen die zich nieuw hebben aangemeld/nog niet weten hoe het spel werkt, hier de uitleg:
We spelen het spel met 8 kandidaten, 4 vrouwen, 4 mannen. Opdrachten doen we niet, testen en executies wél. De test zal bestaan uit een nog te nader bepalen aantal, de finale test natuurlijk uit het dubbele daarvan. Degene die de test het slechts heeft gemaakt, gaat er uit.
Soms komen er ook een soort mini-opdrachtjes, die wat leuks kunnen opleveren. Wat dat gaat worden, mogen jullie zelf bedenken.
Verder kun je misschien ook even het eerste topic van WIDM met forummers door kijken, om te zien wat het inhoud enzo.
http://208.116.50.174/forum/index.php?topic=31157.0Groetjes,
Alifili en WIDMJokertje.
Inschrijf-formulier (alles met een * is verplicht):
[b]Forumnaam*:[/b]
[b]Echte naam:[/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]Beroep/School niveau**:[/b]
[b]Wil je de mol zijn?***:[/b]
** = je mag hier ook zelf iets verzinnen, we hebben er iets voor nodig voor de intro namelijk.
*** = als je hier ja antwoord, stuur dan waarom en wat je tactiek gaat worden naar een van ons in een pm.
Veel plezier!