Heb even het hele topic hier doorgelezen. Bij de "Meet your Mole"-opdracht kwamen toch shots voorbij van alle mollen. Het ging allemaal een beetje snel. Er werd hier gevraagd achter de volgorde van die afbeeldingen. Er klopte wel degelijk iets niet met die volgorde. Ik heb het nog niet voorbij zien komen dus bij deze zet ik het lijstje hier.
(1) Deborah
(2) Nico (in een vliegtuig)
(4) Elise (bestuurder in auto) ~ na 2 komt 3 - 4 staat fout
(6) Milouska (aan het telefoneren) ~ na 2 komt 3 - 6 staat fout
(3) George (met zonnebril)
(7) Inge (tijdens een biecht) ~ 4 stond al fout, na 4 komt 5 - 7 staat dus ook fout.
(5) Yvon
(8.) Dennis
(9) ?
4, 6 en 7 staan fout. Het enige wat ik bij de cijfers 4, 6 en 7 kan bedenken is dat in de leader dat zou slaan op Anniek (4), Viviënne (6) en Jon (7).
Als we iets moeten zoeken achter de afbeeldingen van de mollen die in foutieve volgorde staan, dan kan het slaan opdan vind ik het eigenlijk slaanVerder vind ik de mollen in foutieve volgorde slaan op Anniek. Zij zat ook achter het stuur (autokerkhof), Zij was ook aan het bellen (met Paula in de telefooncel) en ze is altijd heel erg aanwezig tijdens de biechtmomenten. Die drie dingen kunnen ook slaan op Viviënne, ook zij heeft zitten bellen en was ook bestuurder. Erg vaag, ik weet het. Zie maar wat je ermee doet.