En dan kan je verder met je alles van cbs watch!
Leuk seizoen, als is het alleen al omdat de locatie echt fantastisch is
Afrika is echt zo mooi!
De cast was wel oke, erg leuke mensen zoals een Ethan, Tom, Teresa, de heerlijke Villain brandon echt wat een shady bitch and i love it
. Silias vond ik ook wel erg leuk. Ook irritante spelers ugm Lex ugm
En dan komt hij ook nog terug in all stars...
Al met al een leuk clubje mensen
Qua gameplay vond ik het erg tegenvallen erg veel domme moves en paar uit vanwege ziekte. echt de split oud vs jong
gelukkig kwam de switch (rip linda
) en iedereen vertrouwde elkaar niet. brandon die zijn enige bondgenoot wegstemt. Karma is een bitch en een geweldig ding niet
en dat einde... Die speeches
En Ethan die Brandon pakt op zijn vraag ik heb gegierd van het lachen
ik snap nu wel waar de term bittere jurylid vandaan komt.
Ethan, oke winnaar als er toch iemand moet winnen, ik was wel voor big Tom en waarom was Lex niet eruit gegooid toen ze de kans hadden eerder. Alleen dit moest een easy win zijn voor hem ook. hij heeft het spel nu niet echt gespeeld, maar als persoon was hij fantastisch en mooi wat hij met het geld heeft gedaan. zeker verdiend en mooi persoon. Je hoeft niet iedereen te backstabben om te winnen. Ookal was het met deze mensen easy om zo ver te komen
<3
Al met al als locatie en hoe ze het kamp moest doen en de beelden was het geweldig! De gameplay en challenges erg matig toch slechte moves. Het was leuker om te kijken dan wat er gebeurde. tijd voor survivor 4