Auteur Topic: Nationale illusie ontkracht  (gelezen 26313 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Nationale illusie ontkracht
« Reactie #80 Gepost op: 21-03-2010, 23:52:55 »
Het is niet eens 1 april, en toch trappen jullie erin.
Natuurlijk was Lautjuh er wel bij, ze heeft toch foto's gepost?

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 22-03-2010, 00:28:09 »
Dus wat ik zei klopt? Lautjuh c.s. hebben de handen kapot geklapt?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jane

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
« Reactie #82 Gepost op: 22-03-2010, 01:26:18 »
Wat een discussie.

Maar in ons molloten-verleden hebben we al vaker theorien gehad die stand hielden tot in de finale, maar die uiteindelijk nergens op sloegen. Dat is juist het mooie aan de mol. En we willen dat ieder jaar opnieuw doen. Liefst meerdere keren per jaar zelfs.

Als ik Kim was, en niet de mol, dan was ik zeker op de hoogte van deze ketting-theorie. NATUURLIJK zou ik die ketting dan dragen bij DWDD. Heerlijk, beetje fucken...

En als het goed blijkt te zijn, weet heel Nederland dat molloten inderdaad alle afleveringen 300 keer kijken, dat we geluidjes tellen, anagrammen maken, codes versleutelen, de bijbel lezen, schema's maken, kleuren combineren, afleveringen versnellen of vertragen of omdraaien en desnoods Japans leren. We doen alles om die mol te vangen. En dan is de kans wel groot dat je een echte hint wel eens toevallig ook op het spoor bent. Maar om dat nou een spoiler te noemen.
de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline Pharos

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 22-03-2010, 08:58:27 »
Oei, ik lees de bijbel uit principe niet.  Mag ik mezelf nu wel een molloot noemen?? ;)
Weet je het niet, antraciet

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #84 Gepost op: 22-03-2010, 11:53:09 »
Dus wat ik zei klopt? Lautjuh c.s. hebben de handen kapot geklapt?
nee hoor. Lautjuh moet dat in haar uppie gedaan hebben. Heinz en Lau waren namelijk de enigen van RN die er waren. Maar er zijn buiten RN ook nog wel molfans te vinden. Al zijn dat dus niet allemaal, zoals het tegenwoordig heet, ''molloten''.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #85 Gepost op: 22-03-2010, 12:12:54 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Wat een idioot topic dit.

P.S.: ik zit zelf af en toe op dit forum, om geinige theorien te lezen en mezelf aan het denken te zetten. Maar niet om de mol zo snel mogelijk te ontmaskeren.

Volgens mij is toch het hele idee van WIDM juist dat je probeert zo snel mogelijk de mol te ontmaskeren. Had Heinz nou bij DWDD met zo'n slecht mogelijke hint moeten komen?

Ook al zijn mensen niet overtuigd door Heinz, de verrassing van de 'tien-keer-plus'-theorie heeft hij wel ontnomen.
... en het hele idee van die hints is dat mensen proberen ze te ontrafelen. Als je je hier serieus boos om maakt, zul je ook wel van mening zijn dat dit forum maar beter opgedoekt kan worden.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #86 Gepost op: 22-03-2010, 12:49:30 »
Oei, ik lees de bijbel uit principe niet.  Mag ik mezelf nu wel een molloot noemen?? ;)
Tuurlijk hoor! Zolang je de Bijbel voor molloten maar wel leest!

Ik vond het juist wel een leuke uitzending met voor mij reeds bekende theorieën, maar goed gebracht! Tot ik vorig jaar de verschillende forums had ontdenkt, was het voor mij ook alleen maar de tv, maar als ik toen een uitzending als deze had gezien had ik het juist leuk gevonden; het spoort toch aan om in de toekomst ook eens op dat soort dingen te letten waar je normaal gesproken nooit op let. Zo had ik die handgebaren van Inge dus ook niet gezien, maar stel dat Heinz ze toen had bekendgemaakt, had ik het waarschijnlijk toch niet geloofd, aangezien ik Inge niet voor mol hield... En wat al eerder was gezegd: in iedere finale komen wel molactie's en andere aanwijzingen naar voren die dus niet zijn bedacht! Hoewel ik op Kim zit, zal ik ook lachen als Sanne toch de mol blijkt te zijn, of als Kim wel de mol is maar dat er hele andere aanwijzingen naar haar waren!
Ich bin ein Bärliner!

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 22-03-2010, 23:51:44 »
Tss wat een discussie dit  ;)

Zou de gemiddelde molkijker het plezier in het molkijken ontnomen zijn?
Mmm, ik heb er hier een in huis : mijn partner. Kijkt niet alle afleveringen, alleen als het zo uitkomt. Heeft de eerste de beste keer besloten dat Sanne de mol is.

Roosmerijn doet haar betoog bij DWDD.
Partner roept meteen : "Zie je wel dat Sanne de mol is. Ik zei het toch".
Volgende betogen maken geen enkele indruk.

Over tunnelvisie gesproken  ::rofl::

2 Dagen later is partner allang weer vergeten wat al die theorieen nu precies behelsten. En Sanne blijft gewoon de mol totdat het tegendeel bewezen is.

Kortom : wat een onzin dit.

(PS. Partner heeft echt nog nooit de goede mol aangewezen. Dus moet het wel Kim zijn  ;D Sorry voor het ontkrachten van eventuele illusies  :P )

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #88 Gepost op: 22-03-2010, 23:53:28 »
(PS. Partner heeft echt nog nooit de goede mol aangewezen. Dus moet het wel Kim zijn  ;D Sorry voor het ontkrachten van eventuele illusies  :P )

Nou dan is dit voor mij de ultieme hint, niet al die onzin die Heinz probeert te verkopen op nationale tv! ::hand::

Offline G-root

• Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
« Reactie #89 Gepost op: 22-03-2010, 23:53:51 »
[...]

::rofl::
Leuke post tureluurs, had zo de basis voor een column kunnen zijn  ::ok:: .
Spelletje ?! - It's a way of life !