Nieuws Volg en like ons op Facebook!
JP zei al dat ie niet bang was dat de uitverkorene zijn of haar mond voorbij zou praten. Maar wat is het allemaal waard, binnen twee maanden weet iedereen de identiteit. Al ben ik het met je eens dat het best leuk is om de finale mee te kunnen maken
Jee Tsubasa, gefeliciteerd! Al zou ik willen, ga ik dat niet redden, maar wil je wel even heel veel plezier wensen!
De identiteit van Avro's 'De Mol' is verkocht voor een bedrag van 1150 euro. Het opmerkelijke aanbod werd geveild tijdens een liefdadigheidsveiling die door omroep Max via Twitter werd georganiseerd. Voor de veiling boden diverse bekende Nederlanders artikelen of diensten aan. De totale opbrengst bedroeg zondag ruim 119 duizend euro. Een zonnebril van Henkjan Smits leverde 265 euro op. Op een spreekbeurt van Charles Groenhuijsen werd maar liefst 1960 euro geboden. Een andere gelukkige bieder mag binnenkort voor 470 euro dineren met Wouter Hamel en krijgt daarbij een optreden en een album cadeau van de zanger. Het opvallendste veilingonderdeel was de identiteit van De Mol. Een nieuwsgierige bieder had daar maar liefst 1150 euro voor over. Hij mag op een geheime locatie de opnames van de laatste aflevering van 'Wie is de Mol?' bijwonen, waarbij de identiteit van de saboteur van het televisiespel wordt onthuld. Voorwaarde is dat de getuige, net als de kandidaten, een geheimhoudingscontract tekent. De opbrengst van de veiling gaat naar de slachtoffers van de aardbeving in Haïti. Minister voor Ontwikkelingssamenwerking Bert Koenders (PvdA) heeft beloofd het bedrag met ruim 55 duizend euro te verhogen, meldt de omroep. ---Da´s niet niks.
Werd er nou serieus meer geboden op die spreekbeurt.
Hoe was het concert Tuba?
Het concert was best gaaf Lau Hind en Ellen ten Damme zouden de gasten zijn, maar helaas geen Ellen gezien, maar des te meer Hind. Het rockte ook echt, zeker voor een harmonie orkest. De live band die erbij zat was erg goed en het geheel samen zeer strak.
Cool en heb je de limousine ook nog van binnen gezien?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
596 gasten en 0 vaste bezoekers