Eindbiecht Dolfie:
Tsja, daar zit ik dan, op de boot, op weg naar naar het Paradijs van Swifty.
Ontzettend balen natuurlijk, vooral omdat ik iedere avond kookte, het vuur brandende hield, en fanatiek met de opdrachten meedeed.
Dat kan niet van iedereen gezegd worden!
Op kamp zuid zit iemand die altijd "toevallig" weg is, als er een odpracht komt, met andere woorden: gewoon geen ene moer uitvoert.
Weer een ander is niet op tijd, te laat, of onderweg, of zegt doodleuk "ik kan dat niet" of "ik ben daar niet zo goed in", en laat vervolgens een ander aan de opdracht werken.
Het is niet anders, maar ik hoop dat degenen die mij een rode stem hebben gegeven zich de komende dagen nog eens flink achter de oren zullen krabben.......
En die ene kijker die denkt dat ik enkele (sociale) factoren heb onderschat: ja, daar zou die wel eens heel erg gelijk in kunnen hebben. Alleen ben ik meer geneigd het iets anders te benoemen
.
Schulz, succes op kamp Zuid, je zult het nodig hebben!
Degenen die mij wel een langer verblijf op het eiland gunden: bedankt mensen, aan jullie heeft het niet gelegen....
Swifty: leuk avontuur heb ik beleefd, bedankt dat ik die kans heb gekregen. Het was een ontzettend leerzame ervaring.
Ciao ciao