De afvaller van vanavond. Ik denk dat het Karin wordt. Ook al om het feit dat ze zelf aangeeft te twijfelen tussen twee personen, misschien heeft ze de test toch niet zo in opperste concentratie ingevuld. Met haar hoofd bij Art terwijl ze Patrick moest invullen. Ik heb Karin graag, maar het ziet eruit dat we
ongeschokt afscheid zullen moeten nemen.
De finale dan ... (geen idee waar ik dit moet posten)
In het geval van een finale tussen Art, Patrick en Soundos zou het toch altijd mooier zijn als eerst de minst verdachte wordt bekendgemaakt, in dit geval Soundos. Ik ga er nog altijd van uit dat Soundos die best wel eens zou kunnen winnen. En dan blijf je over met Art en Patrick, over wie allebei wel genoeg argumenten aan te halen zijn om ze als Mol aan te duiden. Het zou toch mooi zijn als je dan weer zo'n duel krijgt à la Jon-Anniek, Kim-Sanne, enz...
't Zou fantastisch zijn als het weer zo uitdraait. En dan kunnen we nog een weekje eeuwig twijfelen tussen beide ijzersterke molkandidaten.
Al zou het misschien wel niet zo slim zijn om de winnaar bekend te maken ...
1. als het Soundos is, dit terwijl we allemaal goed weten wie nu eigenlijk al die weken haar hoofdverdachte was. Elke week hamert ze erop dat Patrick altijd al haar hoofdmol was.
2. In het geval dat Art de winnaar is zou het ook belachelijk worden. Dan blijft over Patrick en Soundos. Ja en eerlijk gezegd maakt soundos dan geen enkele kans meer tegenover Patrick, toch niet op dit forum. Het zou wel fenomenaal zijn als zij het zou zijn daar niet van, werkelijk een oscarwaardige performance!
Nu is het idee deze week in mijn hoofd geslopen dat Soundos misschien ook wel eens kan verliezen, en dan hou je alweer over, Art en Patrick die mekaar beschuldigen de mol te zijn. Perfect voor het programma. Plus er zullen mensen overstappen naar Art aangezien dan Soundos zou verloren hebben door op Patrick te stemmen. (Dit is misschien nog het beste scenario)
Verliezer eerst zou wel eens een leuke verandering zijn al ben ik nog altijd voor geen bekendmaking! Dat is gewoon spannender en dan hou je nog drie kampen over. Persoonlijk kies ik dus voor geen bekendmaking.