Hallo. Hier post ik mijn interpretatie van alle kandidaat- en molacties tijdens de opdrachten. Dit doe ik uiteraard alleen voor de kandidaten die nog over zijn. Misschien hebben jullie er wat aan. Ik heb alleen nog aflevering 1 maar dit zal deze week meer worden.
HET WORDT NOG MOOIER! Ik post alleen eventjes omdat ik het handig vind om te zien hoe het er uit ziet.
Aflevering 1Opdracht 1 - De kippenbusArt: Komt gauw achter de antwoorden op de vragen en zegt al gelijk dat dat niet des mols is. Krijgt geen vraag.
Anna: Komt gauw achter de antwoorden, maar verandert 15 mijl in 50 kilometer. Krijgt geen vraag.
Karin: Doet raar, gaat Duits en Frans door elkaar halen. Krijgt de vraag: 'Hoe snel gaat de bus als er 80 personen in zitten' en geeft een fout antwoord.
Soundos: We zien haar alleen in de bus komen en verder niet veel doen.
Patrick: Komt gauw achter de antwoorden en we zien hem verder haast niks doen.
Iedereen gaat voor 'geen antwoord geven' maar Soundos is wel degene die dat gelijk schreeuwt.
Opdracht 2 - VuurwerkDiscussiėren: Er wordt gelijk een goed systeem verzonnen door Horace en iedereen snapt het. Patrick begint vervolgens met een ander systeem wat heel slim is maar wat veel minder begrepen wordt. Anna komt ook met een systeem maar dat slaat nergens op en wordt gelijk verworpen. Uiteindelijk wordt toch voor het systeem van Patrick gekozen terwijl het heel onduidelijk is.
Vuurwerk schieten: Anna gaat gelijk Miryanna, die het niet snapt. Dit is verdacht want de mol kan makkelijk mollen met iemand die het niet snapt. Art gaat met Soundos en Horace met Pepijn. (wordt niet duidelijk in beeld gebracht)
Art: Doet verdachte dingen. Drukt 2 keer op een knopje etc.
Patrick: Loopt als een kip zonder kop rond en let totaal niet goed op kleuren etc.
Anna: Doet het heel goed met Miryanna en drukt alles goed in, volgens de montatie. Omdat Miryanna het niet snapt kan dit natuurlijk ook compleet fout zijn.
Soundos: Staat alleen maar naast Art en doet zelf weinig.
Karin: Moest decoderen maar 'kon het niet lezen' etc. Deed veel fout.
De ontvangers komen op 'Koedandebulbaabuldazeemmdefullkpen' ofzo en ze kiezen de verkeerde envelop. De opdracht mislukte totaal, maar was ook gedoemd om te mislukken. (Je ziet soms 5 knallen door elkaar heen)
Opdracht 3 - VrijstellingsrouteVolgorde: Anna, Art, Patrick, Soundos, Karin.
Anna pakt vrijstelling aflevering 5
Art pakt 5 jokers en geeft er 1 aan Jan
Patrick pakt 4 jokers en geeft er 1 aan Art
Soundos pakt niks
Karin pakt 3000 euro
Soundos is hier natuurlijk wel rete verdacht, maar als kandidaat is het ook wel logisch dat je graag wilt weten wat het laatste mandje inhoudt. Als er een vrijstelling voor 3 afleveringen inzit bijvoorbeeld is het logisch dat iedereen zegt dat er niks in zit.
Karin is hier helemaal niet verdacht, maar ze kon niet veel anders. Ze was als 1 van de laatsten en het zou wel heel raar zijn als ze dan niks zou pakken. Ze zegt zelfs 'Het doet me niks dat ik dit geld heb gepakt.'
Conclusie: In opdracht 1 is voornamelijk Karin verdacht. De anderen doen het goed.
In opdracht 2 is bijna iedereen verdacht maar Anna lijkt het goed te doen. Soundos bemoeit zich niet veel met het spel wat niet echt iets is voor een mol dus dat beschouw ik als een kandidaten actie.
In opdracht 3 pakken Anna, Patrick en Art jokers en een vrijstelling wat een kandidaten- en een molactie kan zijn. Soundos is hier heel verdacht en Karin helemaal niet.
Er springt niet duidelijk 1 mol uit. Maar voornamelijk Soundos en Karin lijken verdacht te zijn in deze aflevering. Karin dan behalve opdracht 3.