Ook ik denk dat het dit jaar een vrouwelijke mol wordt. Kijkend naar de afgelopen mollen hadden we de knuffelbeer (patrick) de mollende kandidaat (Kim) de clowneske mol (Jon) de mol die de mol niet kon zijn en ee risico van de productie zoals ze het zelf noemde(Dennis). 3 van de laatste 4 mollen waren acteurs/actrices. Van de andere mollen (Dennis, Inge, Milouska, Yvon) zijn Dennis en Milouska tv makers en hebben geen echte acteursachtergrond.
Dan vraag ik me af, wat voor type mol zouden ze dit jaar hebben gekozen en is het een acteur of juist niet? Ik denk dat ze niet voor een acteur/actrice hebben gekozen. Dan kan het dus Marion, Liesbeth, Maarten, Frits of Dio zijn. Als ik dan kijk naar die personen denk ik dat maarten te competatief is die wil winnen, Frits een slimme speler door zijn politieke ervaring, Liesbeth heeft net als Milouska het jeugdjournaal gedaan, maar ik vind haar een kandidaattype die ver kan komen.
Blijven Marion (de grote onbekende) en Dio over. Van marion vind ik het lastig wat te zeggen omdat ik, en misschien vele anderen haar niet kennen. Wat in haar voordeel kan werken als mol. Dio zou zomaar de mol kunnen zijn, omdat het volgens mij iemand is die lekker enthousiast in het spel zit, maar ondertussen de boel lekker kan saboteren.
Als ik er dan toch helemaal naast zit en de mol toch weer een acteur blijkt te te zijn, zegt mij gevoel dat het Anne-Marie Jung is. Hieronder mijn voorspelling:
1: Frits(winnaar)
2: Anne-Marie (mol)
3: Dio (verliezer)
4: Liesbeth
5: Maarten
6: Marit
7: Hadewych
8: Tim
9: William
10: Marion
Speciaal voor Lukie: als het geen acteur is zie is dit mijn top 3
1: Frits(winnaar)
2: Dio (mol)
3: Anne-Marie (verliezer)
De rest blijft hetzelfde
Maar je zal zien dat ik het in de pool totaal anders invul, ik wil natuurlijk weer in de top 10 eindigen
Want dit is wel erg koffiedik kijken