Of hij heeft jeuk...
. Nee, ik zag de aflevering vandaag pas voor het eerst. Wat mij opviel, was dat iedereen zij dat Elise een sleutelrol had. Maar dat viel toch best mee. Elise was verantwoordelijk voor het vrijlaten van Ron... verder niets. Ron had in mijn ogen de sleutelpositie. Hij had het lied in handen (geprojecteerde letters) dus zijn eigen sleutel en hij had de sleutel van Chandrika. Chandrika had 1 sleutel en in mindere mate de sleutel van Ron en als je het ver doorvoert de sleutel van zichzelf en Elise in mindere mate de sleutel van Ron. Beetje ver doorgevoerd, maar toch. In mijn ogen was Ron dus bepalend voor het slagen van de opdracht.
De eerste opdracht, daar sluit ik me aan bij de dingen die hier al gezegd zijn, kan er niet echt iets van maken behalve dat Chandrika stevig in haar schoenen stond toen Elise die andere deur wilde... Je zag Elise echt zo kijken van: Shit, nu kan ik wel doordrammen maar dan lijk het net of ik de mol ben...
Tijdens het eten zijn we niet veel wijzer geworden en ook met de executie niet echt. De "verassende
switch van Chandrika daargelaten.
So, dit was wat ik er van vond.