@Moedermol..twitter dus! Overigens...een tweet retweeten een week na posting is eigenlijk niet te doen, zeker niet als je daarna weer aan het werk moet en veel mensen volgt (173 volgend, elk 1 a 2 tweets per dag...).
plus gebruik van een beetje mensenkennis, ga er van uit dat een aflevering 2 dagen omvat (Daarmee had ik Joep & Daniel), gebeurtenissen zoals die van Janine (daarmee had ik dus, surprise surprise...Janine) Ewout was gewoon vanwege de extreem korte twitterstilte.
Nu ga ik denk ik toch uit van die retweets dat deze niet veel later zijn geretweet zoals uitgelegt mijn eerste alinea in deze reactie. ik volg maar 21 man...maar heb er eentje tussen die toch wel 10 tweets per dag tweet, waardoor ik de anderen niet meer zo gemakkelijk terug vind bijvoorbeeld...
Daarnaast ga ik een verdachtenschema bijhouden. In excel iets gemaakt wat een kanspercentage zou moeten berekenen. Nu ben ik totaal niet wiskundig aangelegd, maar op de een of andere manier bij het testen op het verdenkingen verloop van 2013, klopte hij wel op het eind, en gek genoeg ook nog eens Mol, Winnaar, Verliezer... Wederom: kan gewoon toeval zijn, daarom zou ik het graag willen uit testen op een paar eerdere jaren, maar die vind ik niet terug, niet zoals op recensiekoning iig...