Auteur Topic: Fanclub van Ldhmolletje  (gelezen 14462 keer)

Offline Rik de Grote

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben kaal. Ja, en?
Re: Fanclub van Ldhmolletje
« Reactie #140 Gepost op: 3-12-2013, 18:21:00 »
Beste Rik,

Ik zit nog met 7 mannen in het spel, maar ze lijken alleen geïnteresseerd in elkaar. Wat doe ik verkeerd.

Gr. Daisy
Lieve Daisy,

Wees blij dat je met 7 mannen zit, die beschermen jou toch tot het uiterste? En denk je echt dat ze alleen maar naar elkaar kijken? Nieky zeker niet, daarvan heb ik gehoord dat hij iedere avond op een fotootje van een leuk meisje loopt te kijken en darbij af en toe een traantje wegpinkt. En dat ldhmolletje? Die denkt volgens mij alleen maar aan Emma Watson. Man je moest eens lezen wat die allemaal op andere sites zet over haar. Oh ja, hij mag jou ook wel hoor!

Trouwens, je zou er natuurlijk ook van kunnen profiteren, als die mannen voornamelijk op elkaar letten. Dan zou je zomaar je slag kunnen gaan slaan!

Tot slot, zie die mannen als (grote) broers,

groetjes, Rik de Grote
Deelnemen belangrijker dan winnen? Echt niet.

Offline Rik de Grote

• Forumlid
  • Ik ben kaal. Ja, en?
« Reactie #141 Gepost op: 3-12-2013, 18:25:28 »
Beste Rik,

Waarom is het tegenwoordig zo koud?

::zwaai::
Best koukleum,

Ben jij wel helemaal gezond? Het is hier op dit tropische eiland gewoon verrekte warm. Of ben je stiekum even in Nederland geweest, want ik heb jou wel de afgelopen dagen wel gemist. Maar ja, een paar tips: kleed je als een eskimo, dus zo veel mogelijk lagen over mekaar aan. Maar vergeet die dan tijdens de proeven niet uit te doen, want anders vergeet je zonder twijfel. Of zeg tegen jezelf niet steeds: 'oh, wat is het koud' of dergelijken, maar zeg positief 'oh, wat is het lekker weer!'. Bij mij helpt dat gegarandeerd. Of... stuur een dreigbrief naar de hemel dat men het toch eens warmer moet maken. En helpt niks? Misschien dan toch maar verhuizen naar de Sahara; vergeet alleen dan niet dat de nachten daar best wel koud kunnen zijn.

Hopelijk heb je hier wat aan! Rik de Grote
Deelnemen belangrijker dan winnen? Echt niet.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #142 Gepost op: 3-12-2013, 19:47:28 »
Beste Hillo,

Dat vind ik wel zielig voor jou, dat niemand lid wil worden. Maar... heb je wel alles uit de kast gehaald?
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human