Goed bezig Heinz, mocht ik ooit die route gaan lopen wil ik je graag bij me hebben als gids
! Die Skunk Anansie-Boeddha; kaal hoofd, drie wimpers, verbaasde wenkbrauwen, is ook vrijwel onmogelijk te omschrijven laat staan te vinden. De foto waar Sofie en Aaf het mee moeten doen is een portret van een Boeddha genomen van net iets onder de neus tot net iets boven de wenkbrauwen
!
Heb je trouwens in je zoektocht de Boeddha gevonden waarvan Susan denkt dat het de Boeddha met twee vingers is en Jennifer de foto maakt? De montage suggereert namelijk iets vrij bijzonders, er wordt een
gehele linkerhand van een Boeddha getoond wanneer Susan opmerkt dat ze die van haar ziet (vanaf 7:08 uitzending gemist) met
twee vingers aan de
rechterhand. Wanneer Jennifer de foto maakt zegt Susan nog: "doe maar voor de zekerheid", en later zegt ze tegen Aaf en Sofie dat ze natuurlijk een foto gemaakt hebben van een Boeddha met 2 vingers aan de rechterhand - ze had er nog maar één gezien.
Ps. overigens gaat het na die "natuurlijk gedaan" opmerking vloeiend over in de actie dat Freek opmerkt zijn Boeddha te zien (die met de ontbrekende kettingstukjes),
die dus die van Susan is (die met twee vingers) een paar Boeddha's naast die van Susan is, de Boeddha met twee vingers wordt wel in beeld gebracht @ 8:20 van uitzending gemist. Opmerkelijk...
Edit: een beetje in de war geraakt van al de Boeddha's, zoals eerder in dit topic door Heinz opgemerkt maken Tygo en Freek niet een foto van de twee vinger Boeddha.