Volgens mij is dat ander geld. In Hongkong lagen Chinese briefjes en op de windmolen lagen Filipijnse.
Dat zou kunnen maar dan heb ik nog iets anders geks. Want de eerste foto die ik gepost had was het geld vanuit het filmpje uit de toekomst.
Deze foto's zijn vanuit afgelopen aflevering. Daar staan ineens de gele briefjes weer wel tussen
Daarnaast is het heel raar want op het einde geeft JW het geld aan Freek. Die wil het geld in zijn broekzak stoppen, bedenkt zich en geeft het dan weer terug aan JW. JW stopt het geld in de envelop maar geeft die niet terug aan Freek en houdt die bij zich. Al zet even later Freek een stap naar voren waardoor je ziet dat er nog wel een envelop in zijn broekzak zit maar je ziet niet dat JW die envelop ook terug geeft aan Freek. Ik ga spoken zien geloof ik hahaha dus waarschijnlijk zal JW het buiten beeld wel aan Freek teruggegeven hebben hahaha
Jan-Willem kiest 2. Susan baalt en schud Nee. Susan kiest 4. Freek kiest 18. In de biecht gaat Susan een verhaaltje ophangen dat ze 2,4 en 5 had afgesproken. Vingertje wijzen naar Freek.
Iemand ideeen hierover?
JW wil de meest rechtse en als 1 afvalt kiest hij uiteraard 2.
Vanuit Freek gezien vind ik het logisch dat hij dan voor 18 gaat omdat hij wellicht kan denken dat het beeld gespiegeld kan zijn.
Als Susan de mol is had ze meteen toen Art hun de keuze liet maken nummer 2 moeten zeggen. Maar ze stond eerst te wachten tot JW wat zei en trok toen pas een raar gezicht erbij.
En dan nog de vraag waarom je wel hoort dat Sofie met Susan deelt van de vingerprints, maar dat je niet terug hoort dat ze het filmpje (wat JW ook gezien heeft) deelt met iemand of met allemaal.