Montage en suggesties hierover zijn voor de gewone kijker niet merkbaar, alleen voor de fervente speurders. Als dat met de locaties niet uitgezocht was, was dit niemand ooit opgevallen. Dus dat heeft niks met 'verdachter maken dan hij is' te maken.
Ik denk wel dat het merkbaar is voor de "gewone" kijker. Ik denk dat meerdere "gewone" kijkers, nog steeds denken dat Freek ze naar de overkant heeft gestuurd. Dat is toch verdachter dan naar de kust?
Ik denk ook dat meerdere "gewone" kijkers denken dat Freek het beeld van Susan heeft weg gesnatst, en dat is iets anders dan de verkeerde kiezen.
En ik denk dat sommige "gewone" kijkers denken dat Freek Sofie zag, maar weg reed, maar dat komt inderdaad uit het forum. (Dit gaat trouwens om het moment dat JW Sofie niet kan vinden).
Dat zijn dus 'kleine' montage dingetjes, die niet echt gelogen zijn, waardoor je Freek iets meer zou kunnen verdenken.
Terwijl er in het kader van 'Susan is het niet' wordt gesuggereerd, dat de makers liegen over de verdenkingen. Zowel over Aaf als over Susan. Ik weet ook wel dat ze zoiets eerder geflikt hebben, maar ze weten ook dat dit niet werd gewaardeerd. En ik zou dat ook deze keer niet waarderen. Ik wil niet voorgelogen worden, om in aflevering 10 te horen... haha, toch Freek. Nou enig.
Hell, Jan-Willem is de mol en er komt nog een veiling.